Απεβίωσε στα 47 του χρόνια ο Γιάννης Πετρόπουλος
Απεβίωσε το μεσημέρι της Τετάρτης έπειτα από δεκαπενθήμερη μάχη για να διατηρηθεί στη ζωή, ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Γιάννης Πετρόπουλος.
Ο εκλιπών είχε υποστεί οξύτατατο εγκεφαλικό επεισόδιο προ δύο εβδομάδων την ώρα που οδηγούσε στην Αθήνα. Στον Ερυθρό Σταυρό, όπου μεταφέρθηκε αρχικά, του διεγνώσθη αιμάτωμα στον εγκέφαλο, και στη συνέχεια υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση, στον Ευαγγελισμό. Καίτοι σε καταστολή, πάλεψε για τη ζωή του, όμως δεν άντεξε και το μεσημέρι της Τετάρτης εξέπνευσε.
Ο Γιάννης Πετρόπουλος είχε οριστεί επικεφαλής στην ΕΡΓΟΣΕ το 2010, όπου και εργάστηκε σκληρά έως και πριν από λίγες εβδομάδες, όταν και αντικαταστάθηκε από τον κ. Κώστα Σπηλιόπουλο.
Ο 47 χρόνος μηχανικός αποτέλεσε όπως όλοι παραδέχονται στον ΟΣΕ, τον πλέον κρίσιμο παράγοντα για την απεμπλοκή και τελικά την αποπεράτωση και παράδοση της σιδηροδρομικής γραμμής Νέου Ικονίου - Θριασίου, η οποία αποτελεί τη βάση για την πολλά υποσχόμενη συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ- COSCO - HP, καθώς χάρη στις δικές του ενέργειες το έργο τελικώς ολοκληρώθηκε. Μάλιστα, προκαλεί πικρία το γεγονός ότι, καθώς βρισκόταν σε καταστολή, απουσίασε από τα εγκαίνια της σιδηροδρομικής γραμμής.
Παράλληλα, ο Γιάννης Πετρόπουλος προχώρησε στην επαναδημοπράτηση «παγωμένων» έργων, έσωσε σημαντικά σιδηροδρομικά σχέδια από βέβαιη απένταξη από τα κοινοτικά κονδύλια, δρομολόγησε την αποπεράτωση του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρας - Αθήνας - Θεσσαλονίκης και παρέδωσε ένα χαρτοφυλάκιο με αρχή, μέση και τέλος.
Παράλληλα, επί της διοίκησής του μελετήθηκαν και ωρίμασαν μία σειρά από αναγκαία έργα, όπως η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης και της σηματοδότησης του δικτύου, καθώς υπήρχε μέγας κίνδυνος για επιστροφή δεκάδων εκατομμυρίων στην Ε.Ε για μη λειτουργούντα έργα.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι έλαβε ριζικά μέτρα για την καταπολέμηση παθογενειών στα έργα των σιδηροδρόμων, όπως το ύψος του κόστους των απαλλοτριώσεων, επιτυγχάνοντας τόσο τη μείωσή τους όσο και δεδικασμένο για την επιστροφή των αδικαιολόγητα υψηλών ποσών που είχαν επιδικαστεί από τα δικαστήρια, στον Άρειο Πάγο.
Ο εκλιπών γεννήθηκε πριν από 47 χρόνια στη Δεσφίνα Φωκίδας, σπούδασε στη Θεσσαλονίκη και το Ηνωμένο Βασίλειο, εργάστηκε σε μεγάλα κατασκευαστικά έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ προ ετών είχε διατελέσει επικεφαλής της ΗΛΠΑΠ ΑΕ.
Ο Γιάννης Πετρόπουλος ήταν παντρεμένος και είχε έναν γιο. Η κηδεία έχει προγραμματιστεί για τις 15.00 της Πέμπτης 7 Μαρτίου στη Δεσφίνα Φωκίδας.
Χεκίμογλου Αχιλλέας (TO BHMA, κοινωμία)
Απεβίωσε το μεσημέρι της Τετάρτης έπειτα από δεκαπενθήμερη μάχη για να διατηρηθεί στη ζωή, ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Γιάννης Πετρόπουλος.
Ο εκλιπών είχε υποστεί οξύτατατο εγκεφαλικό επεισόδιο προ δύο εβδομάδων την ώρα που οδηγούσε στην Αθήνα. Στον Ερυθρό Σταυρό, όπου μεταφέρθηκε αρχικά, του διεγνώσθη αιμάτωμα στον εγκέφαλο, και στη συνέχεια υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση, στον Ευαγγελισμό. Καίτοι σε καταστολή, πάλεψε για τη ζωή του, όμως δεν άντεξε και το μεσημέρι της Τετάρτης εξέπνευσε.
Ο Γιάννης Πετρόπουλος είχε οριστεί επικεφαλής στην ΕΡΓΟΣΕ το 2010, όπου και εργάστηκε σκληρά έως και πριν από λίγες εβδομάδες, όταν και αντικαταστάθηκε από τον κ. Κώστα Σπηλιόπουλο.
Ο 47 χρόνος μηχανικός αποτέλεσε όπως όλοι παραδέχονται στον ΟΣΕ, τον πλέον κρίσιμο παράγοντα για την απεμπλοκή και τελικά την αποπεράτωση και παράδοση της σιδηροδρομικής γραμμής Νέου Ικονίου - Θριασίου, η οποία αποτελεί τη βάση για την πολλά υποσχόμενη συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ- COSCO - HP, καθώς χάρη στις δικές του ενέργειες το έργο τελικώς ολοκληρώθηκε. Μάλιστα, προκαλεί πικρία το γεγονός ότι, καθώς βρισκόταν σε καταστολή, απουσίασε από τα εγκαίνια της σιδηροδρομικής γραμμής.
Παράλληλα, ο Γιάννης Πετρόπουλος προχώρησε στην επαναδημοπράτηση «παγωμένων» έργων, έσωσε σημαντικά σιδηροδρομικά σχέδια από βέβαιη απένταξη από τα κοινοτικά κονδύλια, δρομολόγησε την αποπεράτωση του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρας - Αθήνας - Θεσσαλονίκης και παρέδωσε ένα χαρτοφυλάκιο με αρχή, μέση και τέλος.
Παράλληλα, επί της διοίκησής του μελετήθηκαν και ωρίμασαν μία σειρά από αναγκαία έργα, όπως η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης και της σηματοδότησης του δικτύου, καθώς υπήρχε μέγας κίνδυνος για επιστροφή δεκάδων εκατομμυρίων στην Ε.Ε για μη λειτουργούντα έργα.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι έλαβε ριζικά μέτρα για την καταπολέμηση παθογενειών στα έργα των σιδηροδρόμων, όπως το ύψος του κόστους των απαλλοτριώσεων, επιτυγχάνοντας τόσο τη μείωσή τους όσο και δεδικασμένο για την επιστροφή των αδικαιολόγητα υψηλών ποσών που είχαν επιδικαστεί από τα δικαστήρια, στον Άρειο Πάγο.
Ο εκλιπών γεννήθηκε πριν από 47 χρόνια στη Δεσφίνα Φωκίδας, σπούδασε στη Θεσσαλονίκη και το Ηνωμένο Βασίλειο, εργάστηκε σε μεγάλα κατασκευαστικά έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ προ ετών είχε διατελέσει επικεφαλής της ΗΛΠΑΠ ΑΕ.
Ο Γιάννης Πετρόπουλος ήταν παντρεμένος και είχε έναν γιο. Η κηδεία έχει προγραμματιστεί για τις 15.00 της Πέμπτης 7 Μαρτίου στη Δεσφίνα Φωκίδας.
Χεκίμογλου Αχιλλέας (TO BHMA, κοινωμία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου