Στο 1′ ο παπούς γίνεται στόχος επείδή κρατάει κάμερα! Αν είναι δυνατόν!
Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012
Το άρθρο του Στ. Ψυχάρη στο “Βήμα της Κυριακής”
Πως ο άνθρωπος που οδήγησε την Ελλάδα όχι στο χείλος του γκρεμού, αλλά στον γκρεμό απευθείας έγλυφε τους νταβατζήδες των ΜΜ”Ε” να τον στηρίξουν με τα γνωστά ανταλλάγματα…απολαύστε πως ο ένας άρχισε να δίνει τον άλλο…
Θα στηθεί ειδικό δικαστήριο για αυτόν και τους υπόλοιπους που κατέστρεψαν μια ολόκληρη χώρα;;;
“Για όλα φταίει το Μέγα Τσάνελ! Ο μεγαλύτερος τηλεοπτικός σταθμός της χώρας αντί να εξυμνεί τον Μεγάλο Ηγέτη, ασκεί αντιπολίτευση και τον ενοχλεί αφόρητα. Οι εφημερίδες δεν τον απασχολούν, πιστεύει ότι η πολιτική μάχη γίνεται στις μικρές οθόνες. Και εδώ αρχίζει η ιστορία μας…
Η γραμματεύς του κ. τότε πρωθυπουργού μάς πληροφορούσε ότι ο κ. τότε πρωθυπουργός ήθελε να μας συναντήσει το βράδυ της ίδιας ημέρας στο ερώτημα ποιοι προσκαλούνται η απάντηση ήταν:
“Ο κ. Γιώργος Μπόμπολας, ο κ. Βαρδής Βαρδινογιάννης και εσείς”.
“Τι ώρα και πού;”
“Στις 8 το βράδυ στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Βουλή”.
“Εντάξει, θα έλθω εκεί”.
Λίγες ώρες αργότερα ένα νεότερο τηλεφώνημα άλλαζε το πρόγραμμα. Ήταν η ημέρα που οι διαμαρτυρόμενοι πολίτες είχαν συγκεντρωθεί γύρω από τη Βουλή. Συνεπώς για να μη μας δουν (οι δικοί μας συνεργάτες με τις κάμερες) έπρεπε να πάμε στου Μαξίμου, αλλά μισή ώρα αργότερα και από την πίσω πόρτα, πάλι για να μη μας δουν τα εκεί τηλεοπτικά συνεργεία.
Από τους τρεις προσκεκλημένους ο ένας αρνήθηκε (δικαίως ως απεδείχθη) να έλθει. Και έτσι βρεθήκαμε, αφήνοντας τα αυτοκίνητά μας σε απόσταση, στην πίσω πόρτα του Μεγάρου Μαξίμου (Γ. Μπόμπολας και Στ. Ψυχάρης). Εκεί ένας κλητήρας μας οδήγησε από το υπόγειο, στο ισόγειο του Μεγάρου, όπου το πρωθυπουργικό γραφείο.
Φυσικά κάναμε τη θητεία μας στην αίθουσα αναμονής. Μισή ώρα αργότερα μας πέρασαν στο γραφείο του τότε πρωθυπουργού, ενώ σκόνταψε και παραπάτησε διερχόμενος πλησίον μας ο τότε υπουργός Χάρης Καστανίδης, που έδειχνε έκπληκτος από την παρουσία μας στο συγκεκριμένο χώρο!
Σχεδόν μισή ώρα κράτησε η συζήτηση με τον κ. Παπανδρέου να ομιλεί διαρκώς για το Μέγα Τσάνελ. Τι έλεγε, ας το αποκαλύψει ο ίδιος αν θέλει. Ο κ. Γ. Μπόμπολας του απαντούσε με λογικά επιχειρήματα, Εκτιμώντας το άσκοπον του διαλόγου, απέφυγα το ομιλείν, αρκούμενος εις το ακούειν.
Αιφνιδίως ενεφανίσθη, ο κ. Μόσιαλος, τότε υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για τα Μέσα Ενημερώσεως, με ένα μεγάλο σημειωματάριο στο χέρι.
Ο κ. Παπανδρέου μάς ρώτησε αν υπάρχουν συγκεκριμένα αιτήματα ημών των εκδοτών (και καναλαρχών, κατά τη συνήθη υποτιμητική έκφραση των κυβερνώντων). Εκεί έγινε η έκρηξη:
“Κύριε Πρόεδρε, πάλι τα ίδια; Έχομε ενημερώσει στην Ένωση Ιδιοκτητών όλους τους ως τώρα αρμόδιους υπουργούς σας, συμπεριλαμβανομένου και του παρόντος. Έτσι δεν είναι, κύριε Μόσιαλε; Κύριε Πρόεδρε, δεν έχομε αιτήματα παρά ορισμένες γραφειοκρατικές εκκρεμότητες για να εισπράξουν μερικές μικρές εφημερίδες τα χρήματα που τους οφείλουν διάφοροι οργανισμοί.
Ακολούθησαν τα συνήθη αποχαιρετιστήρια μειδιάματα και φύγαμε χωρίς να υποσχεθούμε τίποτα. Το Μέγα Τσάνελ δεν άλλαξε”.
Ο Μπουτάρης αρνείται να γιορτάσει την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης
Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Ο κόσμος του Επενδυτή», ο δήμαρχος της πόλης, Γ. Μπουτάρης, αναφέρει τα εξής: «Εκείνο που ξέρω είναι ότι ο εορτασμός του 2012 πρέπει να ξεφύγει από το κλασικό μοτίβο των εθνικοαπελευθερωτικών ιαχών και να κάνει την πόλη γνωστή ανά τον κόσμο». Γιασπασπάν ρε ....
Γιάνναρε μοντερνομαχαλόμαγκα, έτσι σε γουστάρω να πούμε, κόντρα στην καθυστερημένη πλεμπάγια που πήρε πατριωτικά τον αμανέ και πάει να μας τη βγει στην κούρμπα, με σημαιάκια και άσματα…εθνικοαπελευθερωτικά, «Μακεδονία ξακουστή του Αλεξάντρου η χώρα» και άλλες μπιρμπιλωτές κοτσάνες.
Ποιανού Αλεξάντρου ρε, εκεί μείνατε; Του Μπουτάρη ρε, του Παπάρη, του Σέσκουλα, του Μέσκουλα, του Βλήτα και του Μαρούλια… Αρκετό πατριδοκατιμά φάγαμε στη μούρη!
Τι είναι αυτά εθνικοχαζοχαρούμενα που πάτε να μας ξεφουρνίσετε και να μας κάνετε το κεφάλι γκάιντα, λόγοι υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, Δοξολογίες, σημαιοστολισμοί, πανηγυρικοί, παρελάσεις και ταρατατζούμ- ταρατατζούμ…
Που ζείτε ρεεε… 100 χρόνια πίσω μείνατε και αμέτι μουχαμέτι θέλετε να κρατάτε την Πατρίδα του Κεμάλ στο μεσαίωνα και την καθυστέρηση.
Εκσυγχρονιστείτε ρε σαρακοστιανά σκαλτσούνια… Gay Parade ρε, πασαρέλα, γυμνή ποδηλατοδρομία, φρου-φρου και αρώματα και όρθια μ@%@&#@
Σα δε ντρέπεσαι λέω εγώ, Δήμαρχε (;) της Θεσσαλονίκης, που σου έκανε η άγια πόλη την τιμή κι εσύ την γράφεις κανονικά και περνά την ιστορία της από τη μηχανή του κιμά…
Μετά απ’ αυτό, τι άλλο τι άλλο σου μένει να εξευτελίσεις;
γράφει ο Χάρυ Κλυνν
olympia
Ένας παραιτημένος λαός, δεν έχει μέλλον.
Του Κώστα Ροδινού
Πέρασαν μόλις δυο χρόνια και τόσα πολλά γεγονότα έχουν συμπυκνωθεί που είναι σαν να πέρασε ένας αιώνας…
Δυο χρόνια γεμάτα απειλές, εκβιαστικά διλήμματα και μέτρα. Πολλά μέτρα. Βάρβαρα, ως επι το πλείστον, άδικα, οριζόντια.
Μέτρα που στην πορεία αποδείχθηκαν αναποτελεσματικά. Για αυτό και διαρκώς απαιτούνται …νέα μέτρα.
Κοντεύoυμε να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι:
- το εισιτήριο στο Μετρό ήταν πάντα 1.40
-η βενζίνη 1.70,
-ο ΦΠΑ 23%
Δεχόμαστε πιά αδιαμαρτύρητα προκλητικές αυξήσεις, όπως η πρόσφατη της ΔΕΗ.
Θεωρούμε …σχεδόν φυσιολογικό να μην έχουν τα παιδιά βιβλία στα σχολεία.
Ουδείς εκπλήσσεται από τον αριθμό των ληστειών.
Συνηθίσαμε να βλέπουμε το κέντρο ως γκέτο απελπισμένων
Παρακολουθούμε συζητήσεις για επιστροφή στη …δραχμή.
Μας έχουν οδηγήσει σε τέτοιο αδιέξοδο, που θεωρούμε σωτηρία ακόμα και την πτώχευση της χώρας.
Εμείς οι Έλληνες καταντήσαμε να είμαστε ο πλέον απαισιόδοξος λαός της Ευρώπης.
Μας απαξιώνουν καθημερινά, μας συκοφαντούν, μας διασύρουν και τα ανεχόμαστε όλα.
Γίναμε ταυτόσημοι της αποτυχίας. Το παράδειγμα προς αποφυγήν.
Μας έχουν στερήσει το χαμόγελο, μας έκλεψαν την ελπίδα.
Μας έχουμε καταδικάσει να μην έχουμε δικαίωμα στο αύριο.
Ο κόσμος έχει κουραστεί.
Η απογοήτευση τον οδηγεί στην παραίτηση.
Περιμένει το μοιραίο.
Και το περιμένει, ως λύτρωση…
Αυτό είναι επικίνδυνο….
Ένας παραιτημένος λαός, δεν έχει μέλλον.
Πρέπει να μπεί ένα τέλος σ’ αυτό το μονότονο σενάριο εθνικής μελαγχολίας.
Μέρες που είναι, πρέπει να ξαναβρούμε την ελπίδα.
Την εμπιστοσύνη στις αστείρευτες δυνάμεις του Έθνους που επιβίωσε ανά τους αιώνες ξεπερνώντας πολύ μεγαλύτερες προκλήσεις από τις σημερινές.
Η Ελλάδα χρειάζεται Ηγεσία και Όραμα….
Γιατί η Ελλάδα έχει μέλλον.
ΓΑΠ πεσόντος μεγαλοεκδότες ξυλεύονται…
Μακροσκελές άρθρο στο οποίο περιγράφει το τι ειπώθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου όταν συναντήθηκε με τον Γ. Παπανδρέου, παρουσία του Γιώργου Μπόμπολα, δημοσιεύει ο εκδότης του Βήματος, Σταύρος Ψυχάρης. Έχει πολύ ενδιαφέρον να το διαβάσει κανείς, όχι μόνο για να αποδειχθεί ότι ο Γ. Παπανδρέου ήταν και είναι επικίνδυνος για τη χώρα αλλά και για να καταλάβει ο κόσμος πόσο επικίνδυνη είναι η διαπλοκή και πόσο κακό κάνει στη χώρα.
Ο κ. Ψυχάρης, γνωστός για τις κωλοτούμπες του, για την πολιτική «όπου φυσάει ο άνεμος» και για τους πολιτικούς εκβιασμούς που ασκεί κατά καιρούς, έδωσε τη δική του εικόνα για τη συνάντηση και δεν έχουμε λόγο να μην τον πιστέψουμε.
Είπε ότι ο τότε πρωθυπουργός κάλεσε τον ίδιο, τον κ. Μπόμπολα και τον Β. Βαρδινογιάννη (ο οποίος δεν πήγε) για να τους διαμαρτυρηθεί για τη στάση που ακολουθεί το μεγαλύτερο κανάλι της χώρας, το Mega, απέναντι στην κυβέρνηση. Ο κ. Ψυχάρης, υποστηρίζει ότι τους ζήτησε να στηρίξει το κανάλι την κυβερνητική πολιτική εμφανιζόμενος ότι ενδιαφέρεται για την επιρροή που έχει η τηλεόραση και αδιάφορος για τις εφημερίδες.
Μάλιστα, ο πρόεδρος του ΔΟΛ(ιου) αφήνει αιχμές ότι επειδή δεν δέχθηκαν να υπακούσουν και με λογικά επιχειρήματα του έλεγαν ότι έχουν καθαρά δημοσιογραφικά κριτήρια, στο τέλος τους παρέπεμψε στον Η. Μόσιαλο για να του πουν τα αιτήματά τους, κι αυτοί εξερράγησαν.
Περιγράφει επίσης πώς περίμεναν επί ώρα τον κ. Παπανδρέου και πώς μπήκαν από την πίσω πόρτα για να μην τους δουν οι δημοσιογράφοι.
Προφανώς ο κ. Ψυχάρης θεωρεί τους αναγνώστες του Βήματος και τους τηλεθεατές του Mega (και όλους του Έλληνες) ηλίθιους και έχοντες κοντή μνήμη.
- Πρώτο θέμα: Μήπως ο κ. Ψυχάρης που λειτουργεί πάντα με δημοσιογραφικά κριτήρια στα μέσα ενημέρωσής του, θυμάται τη στάση που τήρησε από τη στιγμή που έγινε ο κ. Παπανδρέου πρωθυπουργός; Μήπως θυμάται τους ύμνους υπέρ του; Μήπως θυμάται τι έγραφε για το καλό Μνημόνιο που είναι αναγκαίο και θα μας σώσει από τη χρεοκοπία; Από το 2010 το Βήμα και το Mega δεν είχαν σχηματίσει την εντύπωση ότι η Ελλάδα θα ζήσει στον απόλυτο παράδεισο αγκαλιά με την τρόικα;
- Μήπως θυμάται ο κ. Ψυχάρης όταν έβαζε τα ντόμπερμαν της ενημέρωσης όπως τους πρωτοκλασάτους δημοσιογράφους του στο Mega, που παίρνουν από 30.000 ευρώ το μήνα, για να αποθεώνουν την πολιτική της τρόικας και του κ. Παπανδρέου; Την αποθέωση του πρώην τσάρου κ. Παπακωνσταντίνου την ξέχασε; Το γλείψιμο στον κ. Βενιζέλο γινόταν εν αγνοία του; Όταν έπεσαν τα γιαούρτια το περασμένο καλοκαίρι στον κ. Πρετεντέρη και αποδοκιμαζόταν όπου πήγαινε, αυτό συνέβαινε γιατί οι απόψεις του ήταν υπέρ του λαού;
- Μήπως ο ΔΟΛ (ιος) θυμάται τα σχόλια σε σημείο ύβρεως κατά του Αντώνη Σαμαρά και των συνεργατών του όταν έλεγαν ότι δε θα υπογράψουν το Μνημόνιο; Τα αιχμηρά άρθρα που χαρακτήριζαν τον πρόεδρο της ΝΔ καταστροφέα της Ελλάδας γιατί αρνήθηκε να προσυπογράψει την καταστροφή της χώρας;
- Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τα μέσα ενημέρωσης του κ. Μπόμπολα. Στήριξαν μέχρι τέλους τον Γ. Παπανδρέου και τον άδειασαν όταν αντιλήφθηκαν ότι είναι καμένο χαρτί και όταν κατάλαβαν ότι το Μνημόνιο είναι σκέτη αποτυχία.
- Και καλά να μιλούν όλοι οι άλλοι, αλλά να μιλά ο κ. Μπόμπολας και ο κ. Ψυχάρης ότι δίνουν ενημέρωση στον κόσμο με δημοσιογραφικά κριτήρια; Όταν τραπεζώνουν υπουργούς και παίρνουν γραμμή για το τι και πώς θα «ενημερώσουν» γιατί το κάνουν; Για τη φουκαριάρα την Ελλάδα;
Η διαπλοκή τόσα χρόνια έχει όνομα. Λέγεται καναλάρχες, εκδότες αγκαλιά με τους πολιτικούς. Ο κ. Ψυχάρης άρχισε να πολεμά τον κ. Παπανδρέου όταν δεν του έκανε τα χατίρια. Όταν δεν του έδινε τα δάνεια που ζητούσε (θαλασσοδάνεια για να λέμε την αλήθεια) ή τις διαφημίσεις που απαιτούσε.
Ο κ. Μπόμπολας θα αλλάξει γραμμή όταν δει ότι η μοιρασιά στα δημόσια έργα δεν είναι αυτή που θέλει. Αλλά εμφανώς πιο έξυπνος από τον κ. Ψυχάρη περιμένει τη μοιρασιά στην ενέργεια, στον τζόγο, στους νέους δρόμους, στα χρυσορυχεία κ.λπ.
Αλλά όπως ξαναγράψαμε, έχει πολύ πλάκα να ξεκατινιάζονται οι βασικοί πόλοι της διαπλοκής των τελευταίων 40 χρόνων.
Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012
Σύγκρουση ΗΠΑ-Ρωσίας στο Άγιο Όρος - Απόσπασμα από το άρθρο του Γ. Δελαστικ στα «Επίκαιρα»
Μεταξύ των άλλων διαβάζουμε!
«….. Δεν είναι τυχαίο ότι στα τέλη του καλοκαιριού του 2008 τα σκάνδαλα του Βατοπαιδίου έρχονται στο φώς της δημοσιότητας από ηγούμενο μονής του Άθω που διατηρεί στενότατες σχέσεις με τον …Κωνσταντίνο Μητσοτάκη! Εξυπηρετούνται οι Αμερικανοί και πλήττεται καίρια ο Κώστας Καραμανλής.»
Σημ. δική μας: Γι’αυτό η τελευταία δήλωση Μητσοτάκη για την απόφαση προφυλάκισης του Εφραίμ; - και οι κρίνοντες κρίνονται- .Μήπως είναι δήλωση ξεκαρφώματος;
Το άρθρο κλείνει: «…Παράλληλα κατακρημνίζοντας τις Ελληνορωσικές σχέσεις στα τάρταρα, οι Αμερικανοί και οι εδώ μηχανισμοί τους προειδοποιούν τον Αντώνη Σαμαρά να μην τολμήσει να επαναλάβει τα ανοίγματα του Κώστα Καραμανλή προς τη Ρωσία, αν και όταν γίνει πρωθυπουργός μετά τις Εκλογές.»
Μετά τη σημερινή καταγγελία της ΝΔ, ο κ. Παπούλιας πρέπει δημοσιοποιήσει τη γραπτή συμφωνία των αρχηγών…
Ενώ είχαμε την εντύπωση ότι η συγκυβέρνηση του δοτού κ. Παπαδήμου, είχε συγκεκριμένη αποστολή, δηλαδή τη λήψη της δόσης των 8 δις ευρώ (η οποία ήδη έγινε), το PSI, την υπογραφή της δεύτερης δανειακής σύμβασης και αμέσως μετά εκλογές (τουλάχιστον αυτό έχει ανακοινώσει επίσημα ο ίδιος ο κ. Σαμαράς) εντούτοις βλέπουμε την συγκυβέρνηση αυτή να ασκεί πλήρη κυβερνητική εξουσία ωσάν να ήταν εκλεγμένη από το λαό με ορίζοντα τετραετίας. Βλέπουμε να περικόπτει μισθούς και συντάξεις, να εισάγει φορολογικά νομοσχέδια, να πουλάει δημόσια περιουσία (όπως τα Airbus), να μελετά απολύσεις ΔΥ κ.λ.π.
Σήμερα όμως το πρωϊ στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 και στην εκπομπή του δημοσιογράφου κ. Παπαδάκη, ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Μιχελάκης ήταν σαφής και κατηγορηματικός. Δήλωσε ευθέως ότι τα θέματα που προχωρά η συγκυβέρνηση Παπαδήμου, δεν έχουν συμφωνηθεί στη γραπτή συμφωνία που έχει γίνει μεταξύ των τριών πολιτικών αρχηγών. Αμέσως φυσικά ρωτήθηκε που είναι, τέλος πάντων αυτή η γραπτή συμφωνία και τότε…. απάντησε ότι την γραπτή συμφωνία την έχει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Μετά από αυτή τη σημερινή ξεκάθαρη καταγγελία του εκπροσώπου ενός εκ των τριών κομματικών αρχηγών που μετείχαν στη γραπτή συμφωνία, ότι αυτά που κάνει ο κ. Παπαδήμος δεν έχουν συμφωνηθεί, είναι υποχρεωμένος ο κ. Παπούλιας να δώσει στη δημοσιότητα, τόσο το γραπτό κείμενο της συμφωνίας όσο και τα πρακτικά της συζήτησης, όπως είχε πράξει στην ανάλογη συγκυβέρνηση του 1989 ο τότε ΠτΔ κ. Σαρτζετάκης. Ο λαός έχει το δικαίωμα να μάθει τι ακριβώς έχει συμφωνηθεί πίσω από την πλάτη του και ποιοι τον εμπαίζουν.
Πάντως, αν πράγματι όλα αυτά που κάνει ο κ. Παπαδήμος και οι υπουργοί και των τριών κομμάτων δεν έχουν συμφωνηθεί, τότε γιατί η ΝΔ δεν καταγγέλλει επίσημα το γεγονός και δεν αποχωρεί από την συγκυβέρνηση; Γιατί τα κόμματα της Αριστεράς δεν ζητούν να έρθει στη δημοσιότητα η γραπτή συμφωνία; Γιατί ο ΠτΔ δεν την δημοσιεύει; Γιατί όλοι κάνουν «γαργάρα» την γραπτή συμφωνία;
Γιατί απλούστατα ολόκληρο το πολιτικό σύστημα (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ κ.λ.π.) λειτουργεί με τη λογική του «τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε καμιά τριανταριά». Τώρα δηλαδή που βρήκαν τον κ. Παπαδήμο και έχουν το λαό καθηλωμένο, τρομοκρατούμενο συνεχώς από το ίδιο το πολιτικό σύστημα, θεωρούν ότι είναι ευκαιρία να περάσουν όλα τα δύσκολα νομοθετήματα που δεν θα μπορούσε καμία εκλεγμένη κυβέρνηση να περάσει, ώστε το ίδιο σάπιο και διεφθαρμένο πελατειακό πολιτικό σύστημα να παραμείνει στην εξουσία για τα επόμενα 50 χρόνια παίζοντας πολιτικό θέατρο δήθεν ιδεολογικών διαφωνιών και κοινωνικών ευαισθησιών μεταξύ κομμάτων, για να αντλούν, εκ του ασφαλούς, ψήφους εξουσίας.
Πέτρος Χασάπης
TA 24 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΕΥΠΑΤΡΙΔΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ΗΡΩΑ ΓΙΑΝΝΟ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ.
Ο θάνατος του Ελληνοκύπριου ευπατρίδη, συμπτωματικά άνοιξε τον δρόμο του Γεωργίου Παπανδρέου στην απόλυτη ηγεμονία του ΥΠΕΞ.
Οι ερμηνείες που υπάρχουν είναι ότι το αεροσκάφος πρέπει να βρέθηκε σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο ή πεδίο ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών!
Η κατασκευάστρια εταιρία Honeywell: “Oι εγγραφές στον αυτ. πιλότο έσβησαν κατά λάθος”!!! – Οι δήθεν καταγραφές του μαύρου κουτιού δεν εξηγούνται από κανένα νόμο της φυσικής! – Έστειλαν σε Γερμανικό εργαστήριο το μαύρο κουτί!!
Η ηλεκτρομαγνητική παρεμβολή θα μπορούσε να εξηγήσει τη συμπεριφορά του αεροσκάφους αφού στον Ηλεκτρονικό Πόλεμο γίνονται τέτοιες επιχειρήσεις(EW). Αναφέρθηκε επίσης ότι το Σεπτέμβριο του 1999 υπήρχαν τακτικά δρομολόγια AWACS από Σόφια προς Βελιγράδι και ταυτόχρονα εκτελούνταν τουρκικά αεροναυτικά γυμνάσια στον Εύξεινο Πόντο. Αυτές οι πιθανότητες δεν εξετάστηκαν γιατί το δικαστήριο δεν επέτρεψε την εξέτασή τους!!
(φωτό όπως είχε δημοσιευτεί το θέμα στις 14/9/2004)
[Δημοσιεύτηκε στις 14/9/2004 - 11:35:00 πμ] [Συντάκτης: Αντώνης Μποσνακούδης] – Aegeantimes.gr
Η κατασκευάστρια εταιρία Honeywell: “Oι εγγραφές στον αυτ. πιλότο έσβησαν κατά λάθος”!!! – Οι δήθεν καταγραφές του μαύρου κουτιού δεν εξηγούνται από κανένα νόμο της φυσικής
Θα μπορούσε να είναι μία τραγική αλλά ταυτόχρονα πλήρως ξεκαθαρισμένη ιστορία αυτό που συνέβει στις 14 Σεπτεμβρίου 1999 στον εναέριο χώρο της Ρουμανίας. Μιλούμε για το τραγικό ατύχημα με το πρωθυπουργικό αεριωθούμενο αεροσκάφος Mystere Falcon 900B της Dassault με αριθμό μητρώου SX-ECH, κατά το οποίο σκοτώθηκε ο Υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννος Κρανιδιώτης και έξι άλλοι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του γιού του.
Πρωτοδίκως, ο κυβερνήτης κ. Ιωάννης Ανδρουλάκης είχε βρεθεί ένοχος και καταδικάστηκε σε πενταετή φυλάκιση. Κάποιος θα μπορούσε να θεωρήσει ότι το θέμα έληξε και αποδόθηκαν οι ευθύνες. Το θέμα όμως θα μας απασχολεί για αρκετό καιρό, χωρίς εγγύηση ότι θα φωτιστούν όλες οι πλευρές.
Η έφεση του κ. Ανδρουλάκη, η οποία υποστηρίχθηκε από τον δικηγόρο Ιωάννη Σταμούλη, αμφισβήτησε ουσιαστικά τη νομιμότητα της συνολικής διαδικασίας και της κατάρτισης των πορισμάτων στα οποία στηρίχθηκε η καταδίκη. Ο κ. Ανδρουλάκης αθωώθηκε από τις κατηγορίες της υπερβολικής ταχύτητας και του κακού χειρισμού του αυτόματου πιλότου και του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 35 μηνών γιατί δεν είχε ανάψει τη φωτεινή ένδειξη «προσδεθείτε». Στην προσφυγή του στον Άρειο Πάγο αναμένεται να υποστηρίξει, μεταξύ άλλων, ότι τη φωτεινή ένδειξη πάντοτε την ενεργοποιούσαν οι κυβερνήτες λίγα μόνο λεπτά πριν την προσγείωση.
Από την άλλη πλευρά, η οικογένεια του μηχανικού της Ολυμπιακής, Μιχαήλ Παπαδόπουλου υπέβαλλε αγωγή συνολικού ύψους 7,544,840 ευρώ εναντίον της Ολυμπιακής, της κατασκευάστριας του αεροσκάφους Dassault Aviation και της κατασκευάστριας του αυτόματου πιλότου Honeywell Inc. Τις κατηγορεί για σχεδιαστικά και κατασκευαστικά σφάλματα, αποτυχία να λάβουν διορθωτικά μέτρα, μη αξιόπιστα εγχειρίδια σχετικά με ασφάλεια πτήσης, κλπ που είχαν ως αποτέλεσμα ένα αδικαιολόγητα ανασφαλές προϊόν (το αεροσκάφος) και υπογραμμίζει ότι το πλήρωμα δεν είχε προετοιμαστεί επαρκώς μέσω εκπαίδευσης και ότι δεν υπήρχαν διαδικασίες ασφαλείας για τέτοιες καταστάσεις.
Το εκρηκτικό θέμα, μετά από την απόφαση του Εφετείου, είναι ότι ερχόμαστε πάλι στην αρχή και αναρωτιώμαστε δύο πράγματα:
· Τί προκάλεσε το ατύχημα;
· Ποιοί κυβερνητικοί και άλλοι παράγοντες και γιατί κατασκεύασαν ευθύνες για τον πιλότο και τον κυβερνήτη;
· Ποιοί κυβερνητικοί και άλλοι παράγοντες και γιατί κατασκεύασαν ευθύνες για τον πιλότο και τον κυβερνήτη;
Αναφέρουμε ορισμένα στοιχεία που παρουσιάστηκαν για να συμπληρωθεί κάπως καλύτερα η εικόνα, με την επιφύλαξη και για νέα στοιχεία.
Πολιτικός καύσωνας
Ο θάνατος του Κρανιδιώτη είναι ιδιαίτερα θερμό γεγονός από πολιτική σκοπιά. Ήταν ο άνθρωπος ο οποίος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της Κυπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και για την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε. «πολεμήθηκε ισχυρά και υπόγεια μέσα από το ΥΠΕΞ, από τις κορυφές» όπως ήταν γνωστό πριν από τον θάνατό του και υπογραμμιζόταν συχνά μετά. Συμπτωματικά, ο θάνατός του και η Υπόθεση Οτσαλάν (με όλα τα γνωστά «τυχαία» γεγονότα) άνοιξαν το δρόμο για τον Γιώργο Παπανδρέου να κυριαρχήσει στο Υπουργείο Εξωτερικών χωρίς να υπάρχει κάποιος σημαντικός εσωτερικός παράγοντας στο Υπουργείο για να ελέγχει τα «προσωπικά του στοιχήματα» στο Κυπριακό, Αιγαίο και γενικά στα Ελληνοτουρκικά, κλπ. Ο Κρανιδιώτης συχνά περιγραφόταν ως «παράγοντας συγκράτησης ολισθημάτων και εκτροπών» στα εθνικά θέματα, εμμέσως πλην σαφώς αποδίδοντάς τα στον Υπουργό.
Συνεπώς, το ατύχημα πρέπει να εξεταστεί εξονυχιστικά, κάτι που ίσως να μην έγινε πλήρως σε πρωτόδικο βαθμό. Αρχίζουμε μία εξέταση, με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, δίνοντας έμφαση σε στοιχεία τα οποία είτε δεν ακούστηκαν είτε δεν έτυχαν σημαντικής προσοχής. Στο μέλλον θα εξεταστεί και με άξονα τις βασικές αρχές πτήσης.
Συνεπώς, το ατύχημα πρέπει να εξεταστεί εξονυχιστικά, κάτι που ίσως να μην έγινε πλήρως σε πρωτόδικο βαθμό. Αρχίζουμε μία εξέταση, με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, δίνοντας έμφαση σε στοιχεία τα οποία είτε δεν ακούστηκαν είτε δεν έτυχαν σημαντικής προσοχής. Στο μέλλον θα εξεταστεί και με άξονα τις βασικές αρχές πτήσης.
Τα 24 δευτερόλεπτα
Σύμφωνα με τις καταθέσεις διασωθέντων, σημειώθηκαν αναταράξεις λίγα λεπτά πριν από την προσγείωση στο Βουκουρέστι και το αεροσκάφος «έκανε τέσσερεις με πέντες βουτιές». Αυτοί οι «δελφινισμοί» κολλούσαν επιβάτες (που δεν ήταν προσδεδεμένοι) στην οροφή και αμέσως μετά τους έριχναν στο έδαφος. Λόγω της αδράνειας, όταν το αεροσκάφος εκτελεί απότομη κάθοδο, ο επιβάτης τινάζεται στην αντίθετη κατεύθυνση και χτυπάει στην οροφή και όταν κάνει απότομη άνοδο πέφτει στον διάδρομο και αν είναι δεμένος στο κάθισμα, πιέζεται κάτω στη θέση του. Στα 24 δευτερόλεπτα που έγιναν οι δελφινισμοί, σημειώθηκαν και οι επτά θάνατοι, τραπεζάκι σφηνώθηκε στην οροφή και όλα τα αντικείμενα στο αεροσκάφος σκορπίστηκαν.
Σε μελέτη που υπέβαλλε ο κ. Ανδρέας Γ. Παυλίδης, Υποπτέραρχος Μηχανικός ε.α. στη Διεύθυνση Ασφαλείας Πτήσεων της Ολυμπιακής, υπογραμμίζει ότι χρειάζεται να εξεταστεί η περίπτωση να σημειώθηκαν καθοδικά και ανοδικά ρεύματα στην πορεία του Falcon που προκάλεσαν τις ταχύτατες αυξομειώσεις ύψους. Υπολογίζει μάλιστα ότι τις δυνάμεις που δέχθηκε ο Κρανιδιώτης από τις συγκρούσεις του σώματός του με τα τοιχώματα του αεροσκάφους. Ειδικότερα, αν το βάρος του ήταν 80 κιλοπόντ, προσέκρουσε στην οροφή με δύναμη 200 κιλοπόντ και ταχύτητα 8,66 μέτρων ανά δευτερόλεπτο που ισοδυναμεί με κινητική ενέργεια 300 κιλοποντόμετρων. Είναι σαν να έπεσε με το κεφάλι του στο έδαφος από ύψος 3,75 μέτρων (ως τάξη μεγέθους).
Σύμφωνα με την Τελική Έκθεση που έστειλε η Επιθεωρηση Πολιτικής Αεροπορίας της Ρουμανίας, η οποία ερεύνησε τα αιτία του ατυχήματος, συνέβησαν τα εξής (σύμφωνα με την επίσημη μετάφραση στο Υπουργείο Εξωτερικών):
«Οι παράμετροι πτήσης αρχίζουν να έχουν σημαντική μεταβολή πέντε δευτερόλεπτα πριν καταγραφεί ως απενεργοποιημένος ο αυτόματος πιλότος. Κατά τη διάρκεια αυτών των πέντε δευτερολέπτων, οι παράμετροι πτήσης ήσαν:
· [Ενδεικνυόμενη ταχύτητα] IAS 332 κόμβοι
· Υψόμετρο 15134 πόδια μειούμενο στα 14898 πόδια
· [Κινητήρες] N1 ENG = 62% / N1 ENG2 =66% / N1 ENG1=60%
· Τρία έως τέσσερα δευτερόλεπτα πριν από την αποσυνδεση του αυτόματου πιλότου ο οριζόντιος σταθεροποιητής STAB άλλαξε θεση από -0,31 μοίρες σε +0,11 μοίρες βυθίζοντας το ρύγχος του αεροσκάφους.
· Ο μοχλός πηδαλιούχησης είχε κινηθεί από τις 0 μοίρες στην 1,45 μοίρα, φθάνοντας σε θέση 0,72 μοιρών ένα δευτερόλεπτο προτού αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, ταυτόχρονα, η γωνία προνευσης είχε ελαφρά διακυμανση άνω πρόνευσης [pitch] από -2,31 σε 2,23 μοίρες και επέστρεψε στις -2,31 μοιρες, τούτο επιβεβαιώθηκε από την αύξηση της κάθετης επιτάχυνσης στο 1,14 g, κατόπιν μείωση στο 1,05g [επιτάχυνση 1g σημαίνει ότι σε κάθε δευτερόλεπτο η ταχύτητα αυξάνει κατά 9,81 μέτρα ανά δευτερόλεπτο].
· 0,75 του δευτερολέπτου πριν αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, η κάθετη επιτάχυνση μειώθηκε στο 0,79g και στο επόμενο 0,40 του δευτερολέπτου αυξήθηκε ταχύτατα στο 2,54g, ΑΛΛΑ σε αυτή τη χρονική περίοδο ο μοχλός πηδαλιούχησης καταγράφηκε ότι ωθήθηκε από 0,72 της μοίρας σε -3,06 μοίρες.
· [Ενδεικνυόμενη ταχύτητα] IAS 332 κόμβοι
· Υψόμετρο 15134 πόδια μειούμενο στα 14898 πόδια
· [Κινητήρες] N1 ENG = 62% / N1 ENG2 =66% / N1 ENG1=60%
· Τρία έως τέσσερα δευτερόλεπτα πριν από την αποσυνδεση του αυτόματου πιλότου ο οριζόντιος σταθεροποιητής STAB άλλαξε θεση από -0,31 μοίρες σε +0,11 μοίρες βυθίζοντας το ρύγχος του αεροσκάφους.
· Ο μοχλός πηδαλιούχησης είχε κινηθεί από τις 0 μοίρες στην 1,45 μοίρα, φθάνοντας σε θέση 0,72 μοιρών ένα δευτερόλεπτο προτού αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, ταυτόχρονα, η γωνία προνευσης είχε ελαφρά διακυμανση άνω πρόνευσης [pitch] από -2,31 σε 2,23 μοίρες και επέστρεψε στις -2,31 μοιρες, τούτο επιβεβαιώθηκε από την αύξηση της κάθετης επιτάχυνσης στο 1,14 g, κατόπιν μείωση στο 1,05g [επιτάχυνση 1g σημαίνει ότι σε κάθε δευτερόλεπτο η ταχύτητα αυξάνει κατά 9,81 μέτρα ανά δευτερόλεπτο].
· 0,75 του δευτερολέπτου πριν αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, η κάθετη επιτάχυνση μειώθηκε στο 0,79g και στο επόμενο 0,40 του δευτερολέπτου αυξήθηκε ταχύτατα στο 2,54g, ΑΛΛΑ σε αυτή τη χρονική περίοδο ο μοχλός πηδαλιούχησης καταγράφηκε ότι ωθήθηκε από 0,72 της μοίρας σε -3,06 μοίρες.
Οι παράμετροι πτήσης γι’ αυτή την περίοδο είναι συσχετισμένες, εκτός από το τελευταίο δευτερόλεπτο πριν αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, όπου η τάση άνω πρόνευσης του αεροσκάφους δεν είναι δυνατόν να εξηγηθεί με καταγεγραμμένα δεδομένα πηδαλίων πτήσης, σταθεροποιητή και πηδαλίου κλίσης ανόδου-καθόδου σε κάτω πρόνευση. Αφ’ ετέρου, σύμφωνα με τα μετεωρολογικά δεδομένα και τα διαγράμματα του ραντάρ, δεν υπήρξαν εξωτερικά ερεθίσματα όπως αναταράξεις εν αιθρία ή αναταράξεις κύματος δημιουργηθέντος από άλλο αεροσκάφος που θα μπορούσε να εξηγήσει αυτή τη συμπεριφορά του αεροσκάφους.
Η DFDR [Ψηφιακός Καταγραφέας Δεδομένων, στοιχεία του οποίου παραθέτουμε σε άλλο σημείο] δεν μπορούσε να παράσχει επαρκή αποδεικτικά στοιχεία γι’ αυτό το δευτερόλεπτο λόγω του ρυθμού καταγραφής που είναι μία φορά το δευτερόλεπτο για το μοχλό πηδαλιούχησης και μία φορά κάθε δύο δευτερόλεπτα για τον οριζόντιο σταθεροποιητή, αλλά οι FGCs κατέγραψαν στη NVRAM μερικές παραμέτρους πτήσης για 1,5 δευτερόλεπτο πριν αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος. Η ανάλυση δεδομένων των FGCs και η εργασία προσομοίωσης θα μπορούσε να εξηγήσει τη συμπεριφορά του αεροσκάφους».
Παραβίαση Κοινοτικής Νομοθεσίας
Η υπεράσπιση υποστηρίζει ότι «το κατηγορητήριο στηρίζεται σε τρεις Εκθέσεις που δεν παρέχουν καμμία αξιοπιστία, είναι ελλιπέστατες και έχουν μία μονομερή διερεύνηση για να δημιουργήσουν ευθύνη στους χειριστές και τους τεχνικούς». Θεμελειώδες (και ισχυρό) στοιχείο της υπερασπιστικής γραμμής είναι ότι έχουμε Εκθέσεις για τον έλεγχο των αιτιών οι οποίες είναι από Επιτροπές που είναι συγκροτημένες κατά παράβαση της κοινοτικής Οδηγίας «EUROPEAN ECONOMIC COMMUNITY DIRECTIVE 94/56 /CE November 21, 1994». Η Οδηγία έπρεπε να είχε τεθεί σε ισχύ το Νοέμβριο του 1996, αλλά τέθηκε στις 3 Μαϊου του 2001 με το Νόμο 2912. Δηλαδή, παρανόμως έγιναν οι έρευνες για τη διερεύνηση των αιτιών του ατυχήματος με σύνθεση και συγκρότηση Επιτροπών ερεύνης η οποία έγινε κατά παράβαση της κοινοτικής Οδηγίας και με συμμετοχή εκπροσώπων των φορέων που εμπλέκονται στο ατύχημα!
Όπως υποστήριξε ο κ. Σταμούλης, η Οδηγία έχει εφαρμογή στα κράτη-μέλη αλλά η Ρουμανία δεν ανήκει στην Ε.Ε. Σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση του Σικάγο και την Οδηγία, αν το ατύχημα έγινε σε τρίτη χώρα η έρευνα θα γινόταν από αξιωματούχους της χώρας. Οι Ρουμάνοι όμως ζήτησαν να συμμετάσχουν στην Επιτροπή Έρευνας και εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι από την Ελλάδα. Το παράδοξο είναι ότι ζήτησαν και έλαβαν μέρος στην Επιτροπή Έρευνας στη Ρουμανία και οι άνθρωποι της Dassault και της Honeywell. Από κοινοτικής πλευράς αυτό ήταν ανεπίτρεπτο και υπογραμμίζει ότι η ελληνική συμμετοχή θα έπρεπε να είναι με ειδικούς που θα ήταν ανεξάρτητοι από την Ολυμπιακή και γενικά κάθε εμπλεκόμενου φορέα ή ότι να αντιμετωπιστεί με επιφύλαξη καθε Πόρισμα, Έκθεση, κλπ που δεν κάλυπτε τις στοιχειωδεις απαιτήσεις αμεροληψίας που έθετε η Οδηγία.
Το γεγονός ότι το κατηγορητήριο στηρίχθηκε σε Εκθέσεις Επιτροπών που σχηματίστηκαν παράνομα με βάση την Οδηγία, αποτελεί το βασικό στοιχείο που προτάσει η υπεράσπιση. Πιθανόν να φθάσουμε στο σημείο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο γιατί πέραν του ότι δεν εναρμονίστηκε έγκαιρα με την κοινοτική Οδηγία, «το δικαστήριο ανέχθηκε την παρανομία» και καταδίκασε τον κυβερνήτη πάνω σε ασταθή νομική βάση με τις έρευνες που έγιναν μέχρι τώρα να πρέπει να ακυρωθούν.
Ο κ. Σταμούλης ειδικότερα περιέγραψε τη διαδικασία της έρευνας υπογραμμίζοντας τα μελανά στοιχεία που εντόπισε.
«Ο τότε Υπουργός που έδωσε εντολή στον Αερολιμενάρχη Αθηνών τον κ. Χαραλαμπάκη και σε έναν άλλο υπάλληλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας να συμμετάσχουν, τον εξουσιοδότησε κατά παράβαση της κοινοτικής Οδηγίας. Και στην ρουμανική Επιτροπή, κακώς μετέχουν από ελληνικής πλευράς, πρόσωπα τα οποία δεν επιτρέπεται να ασχοληθούν με την έρευνα. Αυτό έγινε κατά παράβαση της Οδηγίας.
Η υπόθεση ήρθε στην Ελλάδα και εξουσιοδοτείται ο κ. Χαραλαμπάκης μία Επιτροπή που μετέχουν άνθρωποι οι οποίοι εξαιρούνταν από την κοινοτική Οδηγία. Οι Ρουμάνοι βγάζουν τον αυτόματο πιλότο και τον στέλνουν στα εργαστήρια της Honeywell για να εξεταστεί η λειτουργία του και κατά πόσο λειτούργησε κανονικά στο ατύχημα. Όλα αυτά είναι τελείως αντίθετα με την Οδηγία.
Όταν προσγειώθηκε το αεροσκάφος στο Βουκουρέστι, πήγε κάποιος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, έβγαλε το μαύρο κουτί και το μετέφερε στον Πρόεδρο της ρουμάνικης Επιτροπής, ο οποίος το μετέφερε στις εγκαταστάσεις της TAROM, όπου ανοίχθηκε το μαύρο κουτί, αλλά δεν κατάφεραν να διαβάσουν τίποτα και με υπόδειξη της Dassault πήγε αρχικά σε ένα εργαστήριο της Γερμανίας και στη συνέχεια σε άλλο εργαστήριο στο Λονδίνο.
Η υπόθεση ήρθε στην Ελλάδα και εξουσιοδοτείται ο κ. Χαραλαμπάκης μία Επιτροπή που μετέχουν άνθρωποι οι οποίοι εξαιρούνταν από την κοινοτική Οδηγία. Οι Ρουμάνοι βγάζουν τον αυτόματο πιλότο και τον στέλνουν στα εργαστήρια της Honeywell για να εξεταστεί η λειτουργία του και κατά πόσο λειτούργησε κανονικά στο ατύχημα. Όλα αυτά είναι τελείως αντίθετα με την Οδηγία.
Όταν προσγειώθηκε το αεροσκάφος στο Βουκουρέστι, πήγε κάποιος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, έβγαλε το μαύρο κουτί και το μετέφερε στον Πρόεδρο της ρουμάνικης Επιτροπής, ο οποίος το μετέφερε στις εγκαταστάσεις της TAROM, όπου ανοίχθηκε το μαύρο κουτί, αλλά δεν κατάφεραν να διαβάσουν τίποτα και με υπόδειξη της Dassault πήγε αρχικά σε ένα εργαστήριο της Γερμανίας και στη συνέχεια σε άλλο εργαστήριο στο Λονδίνο.
Υπάρχει μία καταγραφή ως δήθεν καταγραφή του μαύρου κουτιού, η ύπαρξη της οποίας δεν εξηγείται με κανέναν νόμο της Φυσικής. Αυτό φαίνεται στην Έκθεση της ρουμάνικης Επιτροπής. Οι τιμές g έχουν μικρές διακυμάνσεις και την ώρα UTC 19:15:43 έχει τιμή 1,13. Το επόμενο δευτερόλεπτο είναι 0,79 και στο επόμενο (19:15:45) πετάγεται στα 2,54, ενώ στο αμέσως επόμενο (19:15:46) πέφτει σε αρνητικό -0,79 δηλαδή πτώση 3,33g. Τότε βγαίνει εκτός ο αυτόματος πιλότος. Αυτή η επιβράδυνση τινάζει στην οροφή τον Κρανιδιώτη και τους άλλους. Πώς συμβαίνει το g να παρουσιάσει αυτή την απόκλιση; Ο πιλότος είπε ότι αισθάνθηκε αιφνιδίως μία απότομη βύθιση. Η βύθιση έγινε με εμπλεγμένο τον αυτόματο πιλότο. Δεν είχε αποσυνδεθεί ακόμη.
Ο κανονικός χρόνος αντιδράσεως του πιλότου είναι 2,5 δευτερόλεπτα. Εδώ ευτυχώς, ό πιλότος αντέδρασε σε 1,3 δευτερόλεπτα με αποτέλεσμα ο εμπλεγμένος αυτόματος πιλότος που οδηγεί το αεροσκάφος για συντριβή στο έδαφος, να απεμπλακεί και να συγκρατηθεί από τον πιλότο. Όμως, στην πρώτη βύθιση σκοτώθηκαν όσοι σκοτώθηκαν. Τελικά ο χειριστής κατόρθωσε να χειριστεί το αεροσκάφος μετά από οκτώ δελφινισμούς και να το προσγειώσει. Ένα άλλο περίεργο είναι ότι αν και μπήκε στο FIR της Σόφιας και του Βουκουρεστίου με αίθριο καιρό, μόλις προσγειώθηκε σημειώθηκε καταιγίδα. Οι ερμηνείες που υπάρχουν είναι ότι το αεροσκάφος πρέπει να βρέθηκε σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο ή πεδίο ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών. Το Falcon δεν είχε ασπίδα από ηλεκτρομαγνητικές επιδράσεις».
Αυτό αποτελεί ένα άλλο στοιχείο που πιθανότατα θα μας απασχολήσει. Η ηλεκτρομαγνητική παρεμβολή θα μπορούσε να εξηγήσει τη συμπεριφορά του αεροσκάφους αφού στον Ηλεκτρονικό Πόλεμο γίνονται τέτοιες επιχειρήσεις(EW). Αναφέρθηκε επίσης ότι το Σεπτέμβριο του 1999 υπήρχαν τακτικά δρομολόγια AWACS από Σόφια προς Βελιγράδι και ταυτόχρονα εκτελούνταν τουρκικά αεροναυτικά γυμνάσια στον Εύξεινο Πόντο. Αυτές οι πιθανότητες δεν εξετάστηκαν γιατί το δικαστήριο δεν επέτρεψε την εξέτασή τους.
Επίσης, απορρίφθηκε η πιθανότητα ηλεκτρομαγνητικής παρεμβολής με το αιτιολογικό ότι «οι εντολές στα συστήματα δίνονται ενσύρματα». Αυτό, κατηγορηματικά, δεν ισχύει αφού υπάρχει και η δυνατότητα εξ’ επαγωγής. Άλλωστε ο ηλεκτρονικός πόλεμος υπάρχει και διεξάγεται, λόγω της δυνατότητας επηρεασμού των συστηματων χωρίς να υπάρχει ενσύρματη συνδεση.
Τέλος, ο κ. Σταμούλης τόνισε την απώλεια δεδομένων από τον αυτόματο πιλότο όταν στάλθηκε στην κατασκευάστραι εταιρία για να εξεταστεί! Κάθε συσκευή αυτόματου πιλότου έχει δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές που καταγράφουν συχνότερα σε σχέση με το μαύρο κουτί, ειδικότερα ανά 1/20 του δευτερολέπτου και στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χειριστού. Η κατασκευάστρια Honeywell είπε ότι … οι εγγραφές έσβησαν κατά λάθος όταν διερευνώνταν στο εργαστήριο και δεν έχουμε τις καταγραφές που θα μπορούσαν πραγματικά να μας φωτίσουν, όπως και η προσομοίωση (simulation) της πτήσης, η οποία, όπως καταγγέλει η υπεράσπιση, δεν έγινε.
———-
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
———-
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
Πουλήστε το σπίτι για να ξεχρεώσετε στο Δημόσιο !!!
Κατοχικές …ιδέες του παπα-δήμιου επιτελείου
Πληροφορούμαι ότι στο πολυνομοσχέδιο σκούπα, το οποίο μάλιστα θα λάβει τη μορφή Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, από την Κυβέρνηση του δοτού Παπαδήμου, υπάρχει ρύθμιση σύμφωνα με την οποία, άν κάποιος οφείλει στο δημόσιο, μπορεί να εξοφλήσει την οφειλή του με την …ακίνητη περιουσία του!
Κατ’ αρχήν αναφύονται πολύπλοκα και δυσεπίλυτα ερωτήματα:
- ποιός θα υπολογίζει την αξία τους ανταλασσομένου ακινήτου;
- ποιά τιμή θα ισχύει; η αντικειμενική ή η αγοραστική;
- τι θα γίνει, αν η αξία του ακινήτου είναι μεγαλύτερη της οφειλής;
Όμως, πέραν αυτών εγείρονται και άλλα ζητήματα.
Δηλαδή, έρχεται το επίσημο κράτος και νομοθετεί με την λογική ο, τι αν δεν μπορείτε να πληρώσετε, δώστε μου το σπίτι σας!
Δεδομένου οτι επανέφεραν την προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο, πάρα πολλοί συμπολίτες μας μπροστά στον κίνδυνο να πάνε φυλακή, θα χάσουν τα σπίτια τους.
Και αν πρόκειται για τίποτα μεγαλο-οφειλέτες, έχει καλώς.
Τι θα γίνει, όμως, με τη μέση ελληνική οικογένεια, που λόγω της ύφεσης, της ανεργίας και της δραματικής συρρίκνωσης μισθών και συντάξεων, αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που συνεχώς επιβάλλει το δημόσιο;
Και μάλιστα σε μια περίοδο που η αγορά ακινήτου έχει καταρρεύσει.
Αν τελικά ψηφιστεί αυτή η ρύθμιση πολύ φοβούμαι ό,τι θα έχουμε τη μεγαλύτερη αλλαγή ιδιοκτησίας μεταπολεμικά
Κάτι παρόμοιο έγινε μόνον επί κατοχής, όταν από το 1941 μέχρι το 1944 άλλαξαν ιδιοκτησία 340.000 ακίνητα!
Για να έχουμε ένα καλό ερώτημα: Τι θα τα κάνει όλα αυτά τα ακίνητα το δημόσιο;
Μήπως, θα τα παραχωρήσει στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου για τα ….περαιτέρω;
Αδέξιος Δεξιός
Υ.Γ. Αλήθεια ποιός είχε τη ….λαμπρή αυτή ιδέα;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)