Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

ΜΑΜΑ ΛΗΣΤΗ-ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ Π.Νάσιουτζικ: "Είμαι περήφανη για τον γιο μου"


Περήφανη για τον γιο της Νίκο Ρωμανό που κατηγορείται για τη διπλή ένοπλη ληστεία στην Κοζάνη και συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς» (έχει ταυτοποιηθεί το DNA του) δηλώνει η μαμά Παυλίνα Νάσιουτζικ τονίζοντας, παράλληλα πως"Όλα ξεκίνησαν από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου".
Μιλώντας στον Alpha η συγγραφέας Π.Νάσιουτζικ είπε χαρακτηριστικά πως «είμαι πολύ περήφανη για το γιο μου που αγωνίζεται ενάντια σε μία παράνομη και σάπια κοινωνία. Ολα ξεκίνησαν από τη δολοφονία του Αλέξη. Θα τον υπερασπιστώ μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματος μου».
Οσον αφορά τον ξυλοδαρμό των συλληφθέντων, η Παυλίνα Νάσιουτζικ υποστήριξε πως «η αστυνομία ανακοίνωσε ψέματα ότι τα παιδιά χτυπήθηκαν κατά τη συμπλοκή», τονίζοντας ότι «χτυπήθηκαν μέσα στην Ασφάλεια».
Σχετικά με το ποιο είναι το μήνυμά της προς την κοινωνία, η μητέρα του Νικόλαου Ρωμανού απάντησε ότι τα έχει πει όλα και πως όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή θα πει περισσότερα.
Ποιος μπορεί να αρνηθεί, μετά από αυτές τις δηλώσεις ότι "Όλα ξεκινούν μέσα από την οικογένεια";
Αν το καμάρι της σάρωνε με καμιά ριπή από το Scorpion που κρατούσε, μερικούς ανθρώπους μέσα στην τράπεζα και άφηνε πίσω του ορφανά και χήρες, υποθέτουμε ότι θα ήταν διπλά υπερήφανη για το δημιούργημά της...
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου