Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Είδατε την δίκη του Μουμπάρακ; Αυτό περιμένει τον κύριο Παπανδρέου και τ’ αδέλφια του.


Άμεση η αντίδραση του Πάνου Καμμένου μετά το φιάσκο για τα υποβρύχια. Μετά την βόμβα που εξαπέλυσε το πρωί στο Άλτερ, παραλληλίζοντας τον σοσιαλιστή Μουμπάρακ με την οικογένεια Παπανδρέου, συνέχισε στο ραδιόφωνο του Real.
Ήμουν ο πρώτος που έφερα στην επιφάνεια το σκάνδαλο από το 1998. Αυτό που έγινε σήμερα στην βουλή, μετά από 13 χρόνια που χρειάστηκαν για να επιβεβαιώσουν τις καταγγελίες μου, ήταν μία κωμωδία, την ίδια στιγμή που κάθε Ελληνική οικογένεια ζει μία τραγωδία στην καθημερινότητα της.
Μου απαγόρευσαν να μιλήσω για το μεσοπρόθεσμο φοβούμενοι τις αποκαλύψεις μου για τα CDS.
Δεν είμαι σε θέση πλέον να εκπροσωπήσω τους ανθρώπους που με έστειλαν στη βουλή. Ο Ελληνικός λαός πρέπει να προστατεύσει πλέον την τήρηση του Συντάγματος… Το Σύνταγμα καταργήθηκε από μία νέα Γερμανική κατοχή.
Ακούστε τις δηλώσεις του Πάνου Καμμένου κάνοντας κλικ εδω

Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου