Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Εξώδικο Καμμένου με διορία απάντησης στον ΣΔΟΕ! Εάν δεν απαντήσετε σε 4 ώρες, έρχομαι!


Η απάντηση Καμμένου στην “διαρροή” της λίστας του ΣΔΟΕ σύμφωνα με την οποία ελεγχόταν για ακίνητα που κατείχε σε Ιτέα και Γαλαξίδι, ήταν άμεση, αφού προσκόμισε ο ίδιος σε τρεις ημέρες αυτό που έπρεπε να είχαν κάνει οι ελεγκτές εδώ και μήνες. Τα επίσημα έγγραφα των δύο Υ/Φ που βεβαιώνουν ότι δεν έχει ακίνητα στο όνομα του, με ημερομηνία 30/9/2012!

Εδώ υπάρχει μείζον θέμα. Την ώρα που ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΙ αξιωματούχοι των ελεγκτικών ως φαίνεται χρησιμοποίησαν την λίστα Φαλτσιανί για “δικές τους δουλειές”, διαρρέοντο από ύποπτα κέντρα κωμικές καταγγελίες όπως αυτή του Καμμένου. Αφού σε τρεις μόλις ημέρες θα μπορούσαν να κάνουν ακριβώς τον ίδιο έλεγχο και να έχουν πόρισμα.

Γιατί δεν το έκαναν; Η αντίδραση Καμμένου είναι σωστή και αυτονόητη. Απειλεί με μπούκα τον ΣΔΟΕ εντός 4 ωρών από την λήψη του εξωδίκου!!

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ
Του ΚΑΜΜΕΝΟΥ Παναγιώτη του Ηλία, Προέδρου του κινήματος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ», κατοίκου Καλλιθέας Αττικής, οδός Λ. Συγγρού αρ 196 και Χαροκόπου αρ 2.

ΠΡΟΣ
Το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) που εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Πειραιώς αρ 207 και Αλκίφρονος αρ 92 (ΤΚ 11853) και νόμιμα εκπροσωπείται.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣ:
1) Tον Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά, Μέγαρο Μαξίμου.
2)Τον Υπουργό Οικονομικών, κ Στουρνάρα Ιωάννη, κάτοικο Αθηνών, οδός Νίκης αρ 5-7.
3)Τον Υφυπουργό Οικονομικών, κ Μαυραγάνη Γεώργιο, πολιτικό προϊστάμενο του ΣΔΟΕ, κάτοικο Αθηνών, οδός Καραγεώργη Σερβίας αρ 10.
4)Τον Ειδικό Γραμματέα του ΣΔΟΕ, κ Στασινόπουλο Στυλιανό, κάτοικο Αθηνών, οδός Πειραιώς αρ 207 και Αλκίφρονος αρ 92.
*******************
Προς μεγάλη μου έκπληξη, πληροφορήθηκα από δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου, ότι το όνομά μου περιλαμβάνεται σε λίστα πολιτικών προσώπων που ερευνώνται από την Υπηρεσία σας.
Ειδικότερα, φέρομαι ότι δήθεν ελέγχομαι για ακίνητα, δήθεν ιδιοκτητσίας μου, που βρίσκονται στο Γαλαξίδι και την Ιτέα Φωκίδας, τα οποία εκ δόλου αναφέρεται ότι μου ανήκουν, με σκοπό την παραπλάνηση της κοινής γνώμης ως προς την περιουσιακή μου κατάσταση.
Επειδή, όπως προκύπτει από τις δηλώσεις πόθεν έσχες μου, τις οποίες ασφαλώς και έχετε στην κατοχή σας και τελούν σε κάθε περίπτωση εις γνώσην σας, ΟΥΔΕΠΟΤΕ, ΤΟΣΟ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ, ΕΙΧΑΜΕ Η’ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ, ΙΤΕΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΦΩΚΙΔΟΣ, ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ! ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΕΙΟΥ-ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟΥ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΙΤΕΑΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΩ ΕΙΣ ΧΕΙΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΟΜΉΝΙΑ.
Αντιθέτως είναι τοις πάσι γνωστό, ότι λόγω καταγωγής, ακίνητα στην ανωτέρω περιοχή ανήκουν ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ!!!!!!.
Αλλωστε, ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Η ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΧΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ, ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΑΣ.
Επειδή, είναι προφανές, ότι η Υπηρεσία σας, ΓΝΩΡΙΖΕ καλώς όλα τα ανωτέρω και ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΜΕ ΔΟΛΟ, συμπεριλαμβάνοντας το όνομά μου στην ανωτέρω λίστα, προκειμένου η δημοσίευση του ονόματός μου να εξυπηρετήσει συμφέροντα και σκοπιμότητες, προδήλως διαφορετικά από αυτά της εξυγίανσης της πολιτικής ζωής του τόπου και ένεκα τούτου ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ.
Επειδή τούτο αποδεικνύεται παραχρήμα από τα συννημένα με την παρούσα μου πιστοποιητικά των αρμόδιων Υποθηκοφυλακείων Γαλαξιδίου και Ιτέας, τα οποία σας συγκοινοποιώ και από τα οποία διαπιστώνεται η ουσιαστική αλήθεια των λεγομένων μου.
Σε κάθε περίπτωση, θα μπορούσατε και ΗΣΑΣΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, να τα έχετε εις χείρας με δικό σας ερώτημα προς τα αρμόδια Υποθηκοφυλακεία, πριν διαρρεύσετε όσα ψευδώς και με δόλο διαρρεύσατε και που αφορούν στο πρόσωπο μου.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΑ
για την ως άνω δόλια, παράνομη και αυθαίρετη πράξη της Υπηρεσίας σας.
ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΟΠΩΣ
Εντός 4 ωρών, από την επίδοση της παρούσης εξώδικης δήλωσης μου προς εσάς τους οποίους απευθύνεται, ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ, ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΩΝ «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, όλα εκείνα τα έγγραφα, που θα έπρεπε να υπάρχουν εις χείρας σας και θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν την αναφορά του ονόματος μου σε μια τέτοια λίστα, καθώς επίσης επίσημο αντίγραφο της επίσημης καταγγελίας μαζί με τα ονόματα των υπαλλήλων εκείνων της υπηρεσίας σας, οι οποίοι υπέγραψαν και διέταξαν τον έλεγχο στο πρόσωπο μου και συμπεριέλαβαν το όνομα μου στην υποτιθέμενη «λίστα» της Υπηρεσίας σας, γεγονός μάλιστα για το οποίο παρενέβη και ο ίδιος ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο οποίος έκανε λόγο για υποτιθέμενη «λίστα».
Σε αντίθετη περίπτωση, παρελθούσης απράκτου της ως άνω προθεσμίας, σας ενημερώνω ότι θα με αναγκάσετε να ΠΡΟΣΕΛΘΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΩ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΤΩ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
Συνημμένα έγγραφα: 1)Το από 1/10/2012 και με αρ. Πρωτ. 58, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟΥ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ.
2) Το από 1/10/2012 και με αρ. Πρωτ.756 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟΥ ΙΤΕΑΣ.
Με την ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου, αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα μετά των 2 συνημμένων, προς αυτούς που απευθύνεται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας αυτήν ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεώς του.
Αθήνα 1-10-2012
Ο εξωδίκως διαμαρτυρόμενος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου