Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Ο εκλεκτός της τρόικας


 Γράφει ο Γιάννης Καλαμίτσης
ΗΤΑΝ ΔΕΥΤΕΡΑ, εορτή του Αγίου Πνεύματος, και καθόμουν στη βεράντα, περιμένοντας να έρθουν οι βροχές και οι καταιγίδες που είχε προβλέψει η ΕΜΥ.

Ξαφνικά, εμφανίζεται ένα ασπρόμαυρο πουλί, που αρχίζει να κάνει γύρους πάνω από το κεφάλι μου. Είναι εμφανές πως προτίθεται να κάτσει ή στον ώμο μου ή στο κεφάλι μου. Βάζω τις φωνές. «Φύγε!.. Λάθος κάνεις!.. Ο Καρατζαφέρης είναι στα γραφεία του ΛΑΟΣ, στην Καλλιρρόης, κι εσύ έχεις έρθει στην Αμπελούπολη Νέας Μάκρης!».

Με μεγάλη μου έκπληξη άκουσα το πουλί να μου απαντά με ανθρώπινη φωνή, στα ελληνικά, αλλά με κάποια ξενική προφορά. «Δεν έχω σχέση», μου είπε, «με το πουλί που υποσχέθηκε στον Καρατζαφέρη πως μια μέρα θα γίνει υπουργός, έστω και σε συγκυβέρνηση. Εγώ είμαι απόγονος του πουλιού της χούντας του ’67!

Βεβαίως, έχω αλλάξει εμφάνιση... είμαι σαφώς διαφορετικά ντυμένο από τους προγόνους μου και δεν κουβαλάω πάνω μου έναν φαντάρο, καθότι οι εποχές έχουν αλλάξει. Τώρα πια, τις δουλειές μας δεν τις κάνουμε όλες με τα όπλα. Έχουμε κι άλλους τρόπους για να περνάμε αυτό που θέλουμε. Τώρα δεν χρειάζεται να καταλύουμε το Σύνταγμα για να διορίσουμε κυβερνήσεις. Τώρα βρίσκουμε κυβερνήσεις διατεθειμένες να καταλύσουν το Σύνταγμα! Εμείς. τους αντιφρονούντες δεν τους στέλνουμε σε φυλακές και ξερονήσια! Τους στέλνουμε στη φτώχεια, στην ανεργία, στην οικονομική εξαθλίωση. Το μόνο κοινό σημείο με τη χούντα του ’67 είναι πως, ενώ εκείνη διόριζε παντού “κυβερνητικούς επιτρόπους” για να ελέγχουν τα πάντα, εμείς θα διορίσουμε “τροϊκανούς επιτρόπους”, οι οποίοι θα ελέγχουν τους ανίκανους και τους άχρηστους που έχετε ψηφίσει. Βλέπεις πως, ενώ ο Γιώργος μας έχει αποδειχθεί τέλειο όργανό μας και κάνει ό,τι του λέμε, οι υπουργοί του και οι σύμβουλοί του δεν βοηθάνε. Μερικοί από αυτούς έχουν εξαφανιστεί πλήρως! Από πότε έχεις να δεις τον Πλασκοβίτη;

Πέρσι, τέτοια εποχή, κάθε μέρα στην τηλεόραση ήταν και διεκδικούσε το Νόμπελ της Φαιδρότητας!... Ο Γιώργος δεν μπορεί να τους επιβληθεί». Τόλμησα να διακόψω το σοφό πουλί και να ρωτήσω: «Και τι θες από εμένα;».

«Θέλω», μου είπε, «να γίνεις πρωθυπουργός-επίτροπός μας, στην νέα κυβέρνηση που ετοιμάζουμε. Σε διαλέγουμε στη θέση του Γιώργου μας».

Έτοιμος ήμουν να πάω την Πέμπτη να αναλάβω, αλλά την Τετάρτη το βράδυ εξέφρασαν την αντίρρησή τους οι άλλοι εκλεκτοί της τρόικας, ο Ρέππας, ο
Ραγκούσης και ο Γερουλάνος, και παραμείναμε με πρωθυπουργό τον Γιώργο και τον Καρατζαφέρη να κλαίει και πάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου