Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ: Ράκος κι αξύριστος και μαύρο χάλι με χειροπέδες...- “εγώ είμαι το αφεντικό, μη μου κουνιέστε πολύ”



O Στρος Καν βγήκε από τη μέση για κάποιο λόγο. Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία επ’ αυτού. Αυτό που δεν φαίνεται καθαρά και ίσως να μην μάθουμε ποτέ είναι το ποιος “την έκανε”. Ο γαλλικές μυστικές υπηρεσίες, οι αμερικανοί, κάποιο μακρύ χέρι άλλων ευρωπαϊκών συμφερόντων, ΔΞ/ΔΑΟπως δεν φαίνεται καθαρά και το με τι συνδέεται αυτή η “άκομψη εκπαραθύρωση”. 
1) Με την Κίνα, και τον πόλεμο δολλαρίου-ευρώ 
2) με την επιμονή των γαλλογερμανικών τραπεζών να σιγουρέψουν την δουλειά στην Ελλάδα, με εκβιασμό για συναίνεση 
3) με αυτούς που θέλουν να σιγουρέψουν την μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου στα κολλητάρια τους 
4) με κάτι άλλο;

Όλοι αυτοί οι μεγαλόσχημοι είναι ή εκβιάσιμοι ή έχουν διάφορα άλλα ελαττώματα ώστε να είναι διαχειρίσιμοι σε κρίσιμες στιγμές. Δεν ανεβαίνεις στα ψηλά σκαλιά της πολιτικής αν ΔΕΝ έχεις σκελετούς στην ντουλάπα.
Αν είσαι τζάμι και έντιμος, δεν έχεις πιθανότητες ανόδου. Το ίδιο το κομματικό σύστημα, σε όλες τις χώρες, εφαρμόζει το φίλτρο πρώτου επιπέδου, ώστε να πετάει έξω τους έντιμους από την αρχή, τα πρώτα βήματα.
Αλλά για να ανέβεις ακόμα πιο ψηλά, οι εξετάσεις είναι δυσκολώτερες.
Ο Στρος Καν είχε πρόβλημα με τον ποδόγυρο. Κι αυτό ήταν γνωστό σχετικά. Ακόμη κιαν δεν την βίασε την καμαριέρα, ακόμα κιαν είχε σχέση ετών μαζί της, δεν έχει σημασία πολιτική εδώ. Αλλα έχουν σημασία.
Επειτα και το μήνυμα ήταν ισχυρώτατο. Ράκος κι αξύριστος και μαύρο χάλι με χειροπέδες. Και με κίνδυνο να πάει μέσα μέχρι και 15 χρόνια, ο μόλις μέχρι χθες παντοδύναμος. Κάποιος δηλαδή έκανε ΚΑΙ επίδειξη δύναμης σε κάποιους, και τους είπε “εγώ είμαι το αφεντικό, μη μου κουνιέστε πολύ”.

Θραξ Αναρμόδιος - olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου