Η τουρκική εταιρεία «Simit Sarayi»(Ελληνικά: Παλάτι Κουλουριού) ανακοίνωσε ότι σύντομα θα γίνουν τα εγκαίνια του καταστήματος στην περιοχή της Ομόνοιας, όπου θα λειτουργήσει το πρώτο κατάστημά της στην Ελλάδα. Ο Χαλούκ Οκουτούρ, ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας «Simit Sarayi» ο οποίος χαρακτηρίζεται στη χώρα του «ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής των ΜcDonalds», εκτιμά ότι η Ελλάδα είναι «μια καλή αρχή» για το άνοιγμα 100 καταστημάτων σε όλη την Ευρώπη τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η εταιρεία Simit Sarayi
Η εταιρεία Simit Sarayi, μία τουρκική εταιρεία με κύριο προϊόν το κουλούρι, το κυριότερο και φτηνό σνακ στην Τουρκία, σχεδιάζει την επέκτασή της στο εξωτερικό.Η εταιρεία δημιούργησε την εταιρεία Simit Sarayi Europe GMBH, με σκοπό την ίδρυση υποκαταστημάτων στην Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη, με ένα μίγμα 70% προϊόντων από την Τουρκία και 30% εγχώριων.Η εταιρεία ξεκίνησε με ένα μικρό κατάστημα απέναντι από το Πανεπιστήμιο «Bogazici» της Κωνσταντινούπολης και τώρα καταγράφει πωλήσεις 100.000 σε κουλούρια και παρεμφερή αρτοπαρασκευασμάτων.
Η εταιρεία σχεδιάζει την ίδρυση 500 σημείων πώλησης στην Ευρώπη, την επόμενη 10ετία και έχει ήδη έλθει σε σχετική συμφωνία με γερμανική επιχείρηση. Κύριος στόχος θα είναι η Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία, Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, θέτοντας τον υπεραισιόδοξο στόχο της απασχόλησης 100.000 υπαλλήλων στα υποκαταστήματα της εταιρείας, μέχρι το 2019. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 2000 υπαλλήλους.
Στις ΗΠΑ, το πρώτο υποκατάστημα αναμένεται στο Σικάγο.Σύμφωνα με τον κ. Haluk Okutur, εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας, η εταιρεία θα ανοίξει υποκατάστημα σύντομα στην Ελλάδα.
Στο περιβάλλον της τωρινής οικονομικής κρίσης, η εταιρεία λειτούργησε επιθετικά, αυξάνοντας τον αριθμό των υποκαταστημάτων της από 44 σε 110.
Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της τουρκικής οικονομίας, ιδιαίτερα το 2006 και 2007, οδήγησαν τις τιμές των ενοικίων και τα ποσά που ζητιόντουσαν για «αέρα» στα καταστήματα σε δυσθεώρητα ύψη, με αποτέλεσμα η επέκταση της εταιρείας να «φρενάρει» μέχρι το φθινόπωρο του 2008.
Η κρίση που ακολούθησε επέτρεψε την εξεύρεση επαγγελματικών χώρων με συμφέροντες όρους κάτι που επέτρεψε την εκ νέου εκκίνηση της επέκτασης της εταιρείας. Στόχος είναι πλέον τα 250 υποκαταστήματα στην Τουρκία.
Το 2009 εξαγόρασε δύο τουρκικές εταιρείες (Pizza Max με 16 καταστήματα και Miss Crispy με τέσσερα καταστήματα) τις οποίες σκοπεύει να επεκτείνει σημαντικά,με τη μέθοδο του franchise. Το σχετικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα $ 100.000 για κάθε κατάστημα.
Η εταιρεία Simit Sarayi
Η εταιρεία Simit Sarayi, μία τουρκική εταιρεία με κύριο προϊόν το κουλούρι, το κυριότερο και φτηνό σνακ στην Τουρκία, σχεδιάζει την επέκτασή της στο εξωτερικό.Η εταιρεία δημιούργησε την εταιρεία Simit Sarayi Europe GMBH, με σκοπό την ίδρυση υποκαταστημάτων στην Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη, με ένα μίγμα 70% προϊόντων από την Τουρκία και 30% εγχώριων.Η εταιρεία ξεκίνησε με ένα μικρό κατάστημα απέναντι από το Πανεπιστήμιο «Bogazici» της Κωνσταντινούπολης και τώρα καταγράφει πωλήσεις 100.000 σε κουλούρια και παρεμφερή αρτοπαρασκευασμάτων.
Η εταιρεία σχεδιάζει την ίδρυση 500 σημείων πώλησης στην Ευρώπη, την επόμενη 10ετία και έχει ήδη έλθει σε σχετική συμφωνία με γερμανική επιχείρηση. Κύριος στόχος θα είναι η Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία, Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, θέτοντας τον υπεραισιόδοξο στόχο της απασχόλησης 100.000 υπαλλήλων στα υποκαταστήματα της εταιρείας, μέχρι το 2019. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 2000 υπαλλήλους.
Στις ΗΠΑ, το πρώτο υποκατάστημα αναμένεται στο Σικάγο.Σύμφωνα με τον κ. Haluk Okutur, εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας, η εταιρεία θα ανοίξει υποκατάστημα σύντομα στην Ελλάδα.
Στο περιβάλλον της τωρινής οικονομικής κρίσης, η εταιρεία λειτούργησε επιθετικά, αυξάνοντας τον αριθμό των υποκαταστημάτων της από 44 σε 110.
Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της τουρκικής οικονομίας, ιδιαίτερα το 2006 και 2007, οδήγησαν τις τιμές των ενοικίων και τα ποσά που ζητιόντουσαν για «αέρα» στα καταστήματα σε δυσθεώρητα ύψη, με αποτέλεσμα η επέκταση της εταιρείας να «φρενάρει» μέχρι το φθινόπωρο του 2008.
Η κρίση που ακολούθησε επέτρεψε την εξεύρεση επαγγελματικών χώρων με συμφέροντες όρους κάτι που επέτρεψε την εκ νέου εκκίνηση της επέκτασης της εταιρείας. Στόχος είναι πλέον τα 250 υποκαταστήματα στην Τουρκία.
Το 2009 εξαγόρασε δύο τουρκικές εταιρείες (Pizza Max με 16 καταστήματα και Miss Crispy με τέσσερα καταστήματα) τις οποίες σκοπεύει να επεκτείνει σημαντικά,με τη μέθοδο του franchise. Το σχετικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα $ 100.000 για κάθε κατάστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου