Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του λαθρεμπορικού πλοίου «Noor 1» που πιάστηκε με δυόμισι τόνους ηρωίνης αλλά που φαίνεται να εμπλέκεται σε πολύ σοβαρές υποθέσεις λαθρεμπορίας και να συνδέεται με επιφανείς επιχειρηματίες και εφοπλιστές. Που προς το παρόν βεβαίως έχουν φυλάξει τα νώτα τους…
Όπως αναφέρει η Καθημερινή, ως το άτομο που οργάνωσε και σχεδίασε την εισαγωγή στην Ελλάδα δυόμισι τόνων ηρωίνης με το πλοίο «Noor 1» περιγράφεται ο 62χρονος «κάπτεν Τζορτζ» ή Γιώργος Μπ., στο βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Πειραιά που απέρριψε αίτημα αποφυλάκισής του.
«Είναι οργανωτής και βασικός σχεδιαστής της παράνομης διακίνησης των ναρκωτικών ουσιών (...) κατένειμε ρόλους, συστηματικά δε επεδίωκε τη διάπραξη περισσότερων κακουργημάτων που προβλέπονται στη νομοθεσία περί ναρκωτικών», αναφέρει επί λέξει το δικαστικό έγγραφο.
Το συμβούλιο θεωρεί ότι ο προφυλακισμένος από τα τέλη Αυγούστου Γιώργος Μπ. «με συνεχείς προτροπές και παραινέσεις (...) έπεισε τα μέλη του πληρώματος να προβούν από κοινού στη μεταφορά ναρκωτικών ουσιών».
Στην κατάθεσή του, ο πλοίαρχος του «Noor 1» είχε υποστηρίξει ότι η ηρωίνη που ήταν κρυμμένη μέσα σε σακιά είχε μεταφορτωθεί στο δεξαμενόπλοιο από λάντζα, έπειτα από τηλεφωνική εντολή του 62χρονου.
Από το περιεχόμενο του βουλεύματος προκύπτει, επιπλέον, ότι, στο αίτημα αποφυλάκισής του, το άλλοτε υψηλόβαθμο στέλεχος ναυτιλιακής εταιρείας με έδρα το Ντουμπάι απέδωσε την εμπλοκή του σε μεθόδευση του πλοιοκτήτη του «Noor 1», Παναγιώτη K., και τρίτων προσώπων.
Πάντως, το δικαστικό συμβούλιο παρατηρεί ότι η εμπλοκή του Παναγιώτη Κ. «πρέπει να ερευνηθεί σε βάθος από τις δικαστικές αρχές».
Η σύζυγος του τελευταίου, τυπικά νόμιμη εκπρόσωπος της εταιρείας που έχει υπό την ιδιοκτησία της το «Noor 1», βρίσκεται προφυλακισμένη για την ίδια υπόθεση από τις αρχές καλοκαιριού.
Βεβαίως πριν από την νέα ιδιοκτήτρια ιδιοκτήτης του εν λόγω πλοίου ήταν ο επιχειρηματίας Αιμίλιος Κοτσώνης ο οποίος διατηρούσε στενές επαγγελματικές σχέσεις με μεγαλόσχημους εφοπλιστές.
Κι εδώ το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών αφήνει αιχμές για τον ρόλο που έχει διαδραματίσει στην υπόθεση επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης -μεταξύ άλλων έκθεσης αυτοκινήτων στην παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος.
«Προκαλεί ερωτήματα το γεγονός ότι όλοι οι ανωτέρω δεν είναι γνωστοί μεταξύ τους, συνδετικός δε κρίκος όλων είναι ο Α.Κ.».
Όπως ήταν αναμενόμενο, το συμβούλιο απέρριψε ως αβάσιμη την από 26 Αυγούστου αίτηση αποφυλάκισης του «κάπτεν Τζορτζ», ενώ απέρριψε και αίτημά του να εμφανιστεί ενώπιον του δικαστικού συμβουλίου για να παράσχει διευκρινίσεις.
Στην απολογία του, που είδε το φως της δημοσιότητας στα μέσα Σεπτεμβρίου, ο «κάπτεν Τζορτζ» είχε αρνηθεί την ανάμειξή του στην υπόθεση, ενώ είχε χαρακτηρίσει ψευδή την επιβαρυντική για τον ίδιο κατάθεση του πλοιάρχου του «Noor 1».
«Ο πλοίαρχος ουδέποτε επικοινώνησε μαζί μου, ουδέποτε του έδωσα εντολή να φορτώσει οτιδήποτε πάνω στο πλοίο. Οτιδήποτε αναφέρει για το πρόσωπό μου είναι ασύστολα ψεύδη όσων θέλουν να με εμπλέξουν στην υπόθεση», είχε καταθέσει ο 62χρονος ενώπιον του ανακριτή.
Στη διαδικασία ναύλωσης του «Noor 1» o 62χρονος είχε, επίσης, εμπλέξει τον επιχειρηματία Α.Κ. με τον οποίο, όπως δήλωσε, διατηρεί προσωπική σχέση.
«Τον Μάρτιο του 2014, μου τηλεφώνησε από την Ελλάδα και έκανε αναφορά στο τηλέφωνο σε κάποιον Παναγιώτη Κ. (σ.σ.: πρόκειται για τον ιδιοκτήτη του πλοίου) και μου ζήτησε να τον βοηθήσω ως εκ της ιδιότητάς μου ως μέλους ναυτιλιακής, μήπως και μπορέσω να ναυλώσω το “Noor 1”».
Ποιος είναι ο Α.Κ.; Τι ρόλο έπαιξε στην περίεργη αυτή υπόθεση; Και ενεργούσε μόνος του ή ήταν «μπροστινός» κάποιων που θέλουν να φαίνονται μόνο «σωτήρες» της Ελλάδας αλλά έχουν κάνει τρομερές βρομοδουλειές;
Όπως αναφέρει η Καθημερινή, ως το άτομο που οργάνωσε και σχεδίασε την εισαγωγή στην Ελλάδα δυόμισι τόνων ηρωίνης με το πλοίο «Noor 1» περιγράφεται ο 62χρονος «κάπτεν Τζορτζ» ή Γιώργος Μπ., στο βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Πειραιά που απέρριψε αίτημα αποφυλάκισής του.
«Είναι οργανωτής και βασικός σχεδιαστής της παράνομης διακίνησης των ναρκωτικών ουσιών (...) κατένειμε ρόλους, συστηματικά δε επεδίωκε τη διάπραξη περισσότερων κακουργημάτων που προβλέπονται στη νομοθεσία περί ναρκωτικών», αναφέρει επί λέξει το δικαστικό έγγραφο.
Το συμβούλιο θεωρεί ότι ο προφυλακισμένος από τα τέλη Αυγούστου Γιώργος Μπ. «με συνεχείς προτροπές και παραινέσεις (...) έπεισε τα μέλη του πληρώματος να προβούν από κοινού στη μεταφορά ναρκωτικών ουσιών».
Στην κατάθεσή του, ο πλοίαρχος του «Noor 1» είχε υποστηρίξει ότι η ηρωίνη που ήταν κρυμμένη μέσα σε σακιά είχε μεταφορτωθεί στο δεξαμενόπλοιο από λάντζα, έπειτα από τηλεφωνική εντολή του 62χρονου.
Από το περιεχόμενο του βουλεύματος προκύπτει, επιπλέον, ότι, στο αίτημα αποφυλάκισής του, το άλλοτε υψηλόβαθμο στέλεχος ναυτιλιακής εταιρείας με έδρα το Ντουμπάι απέδωσε την εμπλοκή του σε μεθόδευση του πλοιοκτήτη του «Noor 1», Παναγιώτη K., και τρίτων προσώπων.
Πάντως, το δικαστικό συμβούλιο παρατηρεί ότι η εμπλοκή του Παναγιώτη Κ. «πρέπει να ερευνηθεί σε βάθος από τις δικαστικές αρχές».
Η σύζυγος του τελευταίου, τυπικά νόμιμη εκπρόσωπος της εταιρείας που έχει υπό την ιδιοκτησία της το «Noor 1», βρίσκεται προφυλακισμένη για την ίδια υπόθεση από τις αρχές καλοκαιριού.
Βεβαίως πριν από την νέα ιδιοκτήτρια ιδιοκτήτης του εν λόγω πλοίου ήταν ο επιχειρηματίας Αιμίλιος Κοτσώνης ο οποίος διατηρούσε στενές επαγγελματικές σχέσεις με μεγαλόσχημους εφοπλιστές.
Κι εδώ το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών αφήνει αιχμές για τον ρόλο που έχει διαδραματίσει στην υπόθεση επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης -μεταξύ άλλων έκθεσης αυτοκινήτων στην παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος.
«Προκαλεί ερωτήματα το γεγονός ότι όλοι οι ανωτέρω δεν είναι γνωστοί μεταξύ τους, συνδετικός δε κρίκος όλων είναι ο Α.Κ.».
Όπως ήταν αναμενόμενο, το συμβούλιο απέρριψε ως αβάσιμη την από 26 Αυγούστου αίτηση αποφυλάκισης του «κάπτεν Τζορτζ», ενώ απέρριψε και αίτημά του να εμφανιστεί ενώπιον του δικαστικού συμβουλίου για να παράσχει διευκρινίσεις.
Στην απολογία του, που είδε το φως της δημοσιότητας στα μέσα Σεπτεμβρίου, ο «κάπτεν Τζορτζ» είχε αρνηθεί την ανάμειξή του στην υπόθεση, ενώ είχε χαρακτηρίσει ψευδή την επιβαρυντική για τον ίδιο κατάθεση του πλοιάρχου του «Noor 1».
«Ο πλοίαρχος ουδέποτε επικοινώνησε μαζί μου, ουδέποτε του έδωσα εντολή να φορτώσει οτιδήποτε πάνω στο πλοίο. Οτιδήποτε αναφέρει για το πρόσωπό μου είναι ασύστολα ψεύδη όσων θέλουν να με εμπλέξουν στην υπόθεση», είχε καταθέσει ο 62χρονος ενώπιον του ανακριτή.
Στη διαδικασία ναύλωσης του «Noor 1» o 62χρονος είχε, επίσης, εμπλέξει τον επιχειρηματία Α.Κ. με τον οποίο, όπως δήλωσε, διατηρεί προσωπική σχέση.
«Τον Μάρτιο του 2014, μου τηλεφώνησε από την Ελλάδα και έκανε αναφορά στο τηλέφωνο σε κάποιον Παναγιώτη Κ. (σ.σ.: πρόκειται για τον ιδιοκτήτη του πλοίου) και μου ζήτησε να τον βοηθήσω ως εκ της ιδιότητάς μου ως μέλους ναυτιλιακής, μήπως και μπορέσω να ναυλώσω το “Noor 1”».
Ποιος είναι ο Α.Κ.; Τι ρόλο έπαιξε στην περίεργη αυτή υπόθεση; Και ενεργούσε μόνος του ή ήταν «μπροστινός» κάποιων που θέλουν να φαίνονται μόνο «σωτήρες» της Ελλάδας αλλά έχουν κάνει τρομερές βρομοδουλειές;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου