Η Βουλή έχει 300 βουλευτές. Συχνές οι εντάσεις, όμως αυτό που γίνεται κάθε τόσο με την Ζωή Κωνσταντοπούλου του Νίκου του Ανανικού, δεν συμβαίνει με κανέναν άλλο ή άλλη. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Στα περιθώρια τηλεοπτικών συζητήσεων ρωτάω αστειευόμενος τους συντρόφους της «ρε σεις πως την παλεύετε μαζί της στα όργανα σας;» και παίρνω απάντηση κουνήματα κεφαλιού και γκριμάτσες. Κι όταν δέχεται σκληρή κριτική για την απίστευτη, χωρίς μέτρο συμπεριφορά της, τόσο αυτή, όσο και τα συριζαίϊκα παπαγαλάκια ωρύονται για «σεξισμό», «ρατσισμό», πως της επιτίθενται επειδή είναι γυναίκα, παρόλο που κανείς δεν αναφέρεται στην γυναικεία υπόσταση της ή στην νταβραντισμένη εμφάνιση της, όταν κρίνει την πολιτική συμπεριφοράς της αλλά απλά στηλιτεύει αυτά τα ρεσιτάλ ακατάπαυστης φλυαρίας σε υψηλούς τόνους και τις ανοίκειες επιθέσεις, που έχουν οδηγήσει στα όρια του εγκεφαλικού πολλούς συναδέλφους της. Είναι σαν μια διαρκής κρεβατομουρμούρα αλλά με μικρόφωνο κι ενισχυτή, μες το αυτί σου. Θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται ως δοκιμασία στο Σχολείο Αιχμαλώτων του Κέντρου Εκπαίδευσης Ανορθοδόξου Πολέμου, στον «ναό» των ΛΟΚ στην Ρεντίνα. Όποιος Καταδρομέας θα την περνάει, να παίρνει και ειδικό σηματάκι με την φωτογραφία της, που θα το βάζει κάτω από την «πουλάδα». Κόβεις φλέβες. Ο Μαρκογιαννάκης κι ο Υψηλάντης, είμαι σίγουρος, πως αν ήσαν νεότεροι θα ένοιωθαν την παρόρμηση να φύγουν στην Λεγεώνα των Ξένων, να γλυτώσουν και να ξεκινήσουν μια άλλη ζωή στην Γαλλική Γουϊάννα ή στο Τζιμπουτί. Έχουν περάσει από την Βουλή των Ελλήνων γυναίκες και γυναίκες, τέτοιο δυσάρεστο πανηγύρι δεν έχει γίνει με καμμία. Κι αν είχατε καμμιά αμφιβολία, ταιριάξανε με την Ραχήλ…
Αν δεν ήταν η κόρη του μπαμπά της, αν δεν ανήκε σε ένα ψιλοτζάκι της αριστεράς – έχει κι η αριστερά τους γόνους της - θα ήταν εύκολη η είσοδος της στην πολιτική; Μάλλον θα ήταν ισόβιο επιλαχόν μέλος του συμβουλίου της τοπικής ΣΥΡΙΖΑ στις Κουκουβάουνες, να πλακώνετε στο προτσές για το γένος των αγγέλων με τους συνοικιακούς κομισάριους.
Καμμία πολιτική διαδικασία ή «ποινή» δεν μπορεί να επιλύσει προβλήματα χαρακτήρος, να σου χαρίσει καμμιά τελεία για να συμμαζέψεις την ακατάσχετη φλυαρία ή να αφαιρέσει την κακία από την εκφορά του λόγου σου. «Μοίρα του ανθρώπου είναι ο χαρακτήρας του».
Κάντε όμως έναν παραλληλισμό με την συμπεριφορά στην νεαρή οννεδίτισσα, που τυχαίνει να μην μοιάζει σαν το εξωτερικό χρέος. Τόλμησε κι έγραψε την άποψη της, που ενόχλησε τα μάλα την αριστερά. Συμφωνήσατε ή διαφωνήσατε μαζί της, έχει ενδιαφέρον να δείτε το επίπεδο της κριτικής, ιδίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκεί όπου βγάζει τα φτιασίδια της δημοκρατικότητας και του πλουραλισμού κι η μουστάκα του Στάλιν ξεφυτρώνει σε χρόνο dt στα αγγελικά πρόσωπα της «ηθικά ανώτερης» αριστεράς. Ηλίθια, μοντέλα, χαζογκόμενα, γλάστρα, που τολμάει και μιλάει, ήταν τα επιεικέστερα.
Έχω κι εγώ κάνει πλάκα με την αστεία ή προκλητική εμφάνιση κάποιων αλλά όταν κρίνω τις απόψεις τους, ουδόλως με απασχολεί το φύλο ή η εμφάνιση τους, εκτός εάν η άποψη τους καθίσταται αυτοδικαίως ευτράπελη. Όταν, πχ ο Τσουκαλάς, μιλάει για «τον λαό που πεινάει», δεν μπορώ να αποφύγω τον σαρκαστικό συνειρμό.
Εάν η Παπαγγελή ήταν οπερατέρ σε διαφημίσεις, μοντέρ ή παραγωγός, δεν θα έτρεχε κάστανο. Επειδή για βιοπορισμό, με το μπλοκάκι της και το ΦΠΑ της, είναι μπροστά από την κάμερα, αυτό την καθιστά ηλίθια, χωρίς άποψη κατά την φασιστοειδή, σεξιστική και ρατσιστική αντίληψη των φωταδιστών. Δεν ξέρω αν το είπαν και στο «πολιτικά ορθό» MEGA, εκεί όπου επί ώρες βιοπορίζονται με telemarketing, διαφημίζοντας όμορφα σουτιέν (pretty bra), όμορφα βρακιά κλπ. Κανένα στέλεχος ή βουλευτής της αριστεράς, ιδίως δε οι γυναίκες εξ αυτών, δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να καταδικάσει τον κατάπτυστο ρατσισμό και σεξισμό των αντιδράσεων, που δεν είχαν καμμία πολιτική χροιά. Προφανώς δικαίωμα να μιλάνε έχουν μόνο οι αριστερές αντρογυναίκες με φυζίκ Καρπόζηλου, αυτές που θέλουν χορτοκοπτικό και ζιζανιοκτόνο για την τρίχα στο πόδι και στην μασχάλη, οι κόρες του μπαμπά τους κι οι αναμαλλιασμένες των καταλήψεων. Δεν είδα κάτι ευαίσθητες ψυχές στην «Αυγή», ε, Γιώργο Κυρίτση, να ψελλίζουν μια κουβέντα για την λεηλατημένη γυναικεία υπόσταση. Αν ήταν σαν καρέκλα που της ρίξανε από πάνω ύφασμα, αν κουρευόταν σαν αρβανίτης οπλαρχηγός, όπως η Γαϊτάνη, που ξυρίζει αισθαντικά τους κροτάφους σαν τον Μάρκο Μπότσαρη, αν είχε μύτη μπουγατσομάχαιρο και φαντεζί γυαλιά – φανάρια από Scania Intercooler (συρόμενο), και φυσικά, βασική προϋπόθεση, ανήκε σε οποιαδήποτε από τις παρδαλές παραφυάδες της αριστεράς, τότε θα ήταν γυναίκα άξια τιμής και θα μετρούσε μόνο η άποψη της. Επειδή δεν είναι τίποτα από αυτά και, καθ΄’ ότι άνεργη ως αρχαιολόγος, δουλεύει σαν μοντέλο στην βιομηχανία της διαφήμισης κι όχι γκαρσόνα στο Φλοράλ ή σε αντεξουσιαστικό περίπτερο της πλατείας, ξαφνικά οι σπουδές της στο ΕΚΠΑ «εξαφανίστηκαν» κι ας θες άριστα για να μπεις και κόπο για να πάρεις πτυχίο και τους ενόχλησαν οι φωτογραφίες προβολής, που είναι δικαίωμα της, επειδή δεν μοιάζει στην Ταϋγέτη, στον Τζίμ Λόντο ή σε ταγάρι φοιτητικής συνέλευσης.
Ποιό είναι λοιπόν το συμπέρασμα, αυτό που βγάζει μάτι και φαίνεται από το βουνό γι’ άλλη μια φορά;
Οι όμορφες δεξιές είναι ηλίθιες, που τολμάνε και μιλούν, τα αριστερά μπάζα είναι η κρεμ ντε λα κρεμ της διανόησης και της πολιτικής. Άπαξ κι ο άνθρωπος απέναντι τους δεν είναι μαζί τους, δεν μοιράζεται τις ιδεοληψίες τους, τότε δεν έχει τιμή, δεν έχει ανθρώπινη υπόσταση και σε άλλες εποχές παντοδυναμίας τους, δεν έχει ούτε δικαίωμα ζωής. Τότε η χυδαιότητα υπερχειλίζει, ο σεξισμός κι ο ρατσισμός είναι αποδεκτά όπλα απέναντι στον αντίπαλο. Τότε οι αριστερές διανοούμενες, δημοσιογράφοι ή απλοί σχολιαστές, γίνονται μια χαρά εμπαθείς Κατίνες, χρησιμοποιούν όλα αυτά που καταδικάζουν μετά βδελυγμίας κι οι εξίσου «ηθικά ανώτεροι» αριστεροί άντρες συμμετέχουν στο λυντσάρισμα ή απλά κάνουν την σταλινική πάπια.
Πάντως όλο αυτό ήταν χρήσιμο. Είδαμε γι’ άλλη μια φορά να πέφτει το προσωπείο της υποκρισίας μιας παρακμιακής νομενκλατούρας που και ηθικά κατώτερη είναι και ρατσιστική και σεξιστική. Στην ίδια κατηγορία με το φασιστοειδές «δεν πουλάω νερό σε μπάτσους»…
Κρανιδιώτης Φαήλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου